نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریس رونالدو در دادگاهِ دفاع از اتهام فرار مالیاتی‌اش اعتراف کرد دوست دارد به انگلیس برگردد.

كريس: رونالدو یک كتاب‌باز است!

به گزارش خبرورزشی، كادنا سر به بخشهاي ديگري از صحبتهايي كه كريستيانو رونالدو در دادگاه اخيرش بر زبان آورد دست يافته و آنها را بازتاب داده است. در جريان اين دادگاه كه كريس به خاطر اتهام فرار مالياتي در آن حضور يافته بود، ستاره پرتغالي دائماً بر بيگناهياش تأكيد ميكرد.

رونالدو در بخشي از صحبتهايش گفت: «هيچ وقت در انگليس مشكلي نداشتم و به همين خاطر هم هست كه دوست دارم تا به انگليس برگردم. يادم ميآيد كه وقتي به فوتبال انگليس رفتم، به من گفتند كه درآنجا اوضاع اينگونه است. من در سن 18 سالگي به منچستر پيوستم و به من توصيه كردند كه فلان راهكار، بهترين راهكاري است كه ميتوانم پيشرو بگيرم؛ مثل همه فوتباليستها. در اسپانيا به من گفتند بايد بيشتر پول بدهم تا به مشكل برنخورم. من هر زمان به جايي ميروم، آنچه بايد بابت ماليات بپردازم را ميپردازم. چون واقعيت هميشه مشخص است.»

او در عين حال اعلام كرد در جريان اين نبوده كه شركتي كه مديريت حق پخش تصاويرش را برعهده دارد، در منطقهاي با قوانين مالياتي متفاوت فعاليت ميكند: «همين الان متوجه اين موضوع شدم.»

جلسه دادگاه كريستيانو رونالدو روز 31 جولاي در دادگاه شماره يك منطقه پوسوئلو دآلكوركن برگزار شد و اتهام او فرار مالياتي 14/7 ميليون يورويي است. پنجشنبه گذشته خبرگزاري افه بخشهايي از دفاعيات كريس در اين جلسه كه حدوداً يك ساعت و نيم به طول انجاميد را منتشر كرده بود.

كريس در بخش ديگري از صحبتهايش گفته بود: «من هميشه مالياتم را ميدهم؛ هميشه. چه در انگليس و چه در اسپانيا. همانطور كه ميدانيد، من نميتوانم چيزي را پنهان كنم؛ اصلاً اين برايم خندهدار است. من مثل يك كتابباز هستم؛ فقط كافي است صفحه گوگل را باز كنيد و كريستيانو را جستوجو كنيد، همه چيز مشخص ميشود. در مجله فوربس هم همه درآمدهايم منتشر ميشود.»

او با كت و شلواري مشكي و پيراهني سفيد و بدون كراوات در دادگاه حضور يافته بود و پاسخ تمام سؤالات قاضي پرونده را داد: «من در سال 2014 تمام مالياتم را پرداخت كردم. خيلي از اين مسائل سر در نميآورم. تنها چيزي كه ميدانم خوب فوتبال بازي كردن است. اگر مشاورانم بگويند كه كريس مشكلي نيست، حرفشان را باور ميكنم.»

او در ادامه صحبتهايش از ژرژ مندس، مديربرنامههايش نيز دفاع كرد: «تخصص مندس، امضاي بهترين قراردادها براي بازيكنانش است و بس. او توانايي درك مالياتها و يا قوانين را ندارد. او هم مثل من، از مالياتها سردرنميآورد. ژرژ، پدرخوانده فرزندانم است و فردي صادق است و هيچ قصد و نيت بدي ندارد.»

او در جريان جلسه، درخواستهاي متفاوتي نيز از قاضي داشت: «ميتوانم كتم را در بياورم؟ ممنون» «ممكن است به من آب بدهند؟ گلويم خشك شده.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی