۰
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیسی ها با عجیب ترین شکل ممکن از تبریز به تهران برگشتند.

برانکو نمی خواست با اتوبوس برگردد!

به گزارش خبرورزشی، پس از برتری 2 بر یک پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، پرسپولیسی ها قصد بازگشت به سمت فرودگاه را داشتند اما به علت ازدحام بیش از اندازه تماشاگران تبریزی و همچنین ترافیکی که در اتوبان منتهی به ورزشگاه ایجاد شده بود، اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس با تاخیر زیادی به فرودگاه رسید. 
به همین علت پرواز تبریز به سمت تهران بدون حضور بازیکنان و اعضای کاروان پرسپولیس انجام شد و سرخپوشان در فرودگاه ماندگار شدند. همان زمان، محمود خوردبین سرپرست دوست داشتنی تیم فوتبال پرسپولیس اقدام به تدارک دو اتوبوس  VIP کرد تا بازیکنان به صورت زمینی به تهران برگردند. 
در این مورد شایعه شده برانکو ایوانکویچ از خوردبین درخواست کرد هر طور شده برای او و دستیارانش بلیت هواپیما تهیه شود و آنها بتوانند با پرواز ساعت 24 به تهران برگردند و سایر بازیکنان با اتوبوس راهی پایتخت شوند. البته مشخص نیست چنین شایعاتی در مورد برانکو صحت دارد یا نه و او اصولا از انجام سفرهای زمینی در ایران نگرانی دارد یا نه اما برانکو و تعدادی از اعضای تیم، پنجشنبه شب با پرواز به تهران برگشتند و جامانده ها از پرواز، سفر 8 ساعته از تبریز به تهران با اتوبوس را تحمل کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی