۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات يكي از فعالترين باشگاه‌هاي ليگ برتري بود. فعال از اين نظر كه به‌طور ميانگين از اولين روزهاي آغاز فصل نقل و انتقالات تقريباً يك روز در ميان يك خبر در همين ارتباط از كانال رسمي اين باشگاه منتشر مي‌شد.

قراردادهای عجيب بازيكنان استقلال/ بلندمدت ببند تا به پول برسی

به گزارش خبرورزشی، بازيكنان با مديربرنامههايشان به دفتر باشگاه ميرفتند و يكي پس از ديگري قراردادهايشان را ميبستند. تعدادي تازهوارد بودند و تعدادي ديگر قراردادهاي خود را تمديد ميكردند. چند روز قبل افتخاري در شبكه خبر گفته بود مديربرنامهها ما را تحت فشار قراردادند تا قرارداد 2 ساله ببنديم

نورافكن با نور كوتاه!

اميد نورافكن يكي از بازيكناني بود كه در روزهاي اول براي اين كار به دفتر باشگاه رفت. اين بازيكن جوان كه انتظار ميرفت قراردادي بلند مدت با استقلال ببندد دو ساله بست تا نور و حضور كوتاه مدتي در اين تيم داشته باشد!

ابراهيمي يكساله!

اميد ابراهيمي ديگر هافبك دفاعي اين تيم كه زوج موفقي را هم با نورافكن تشكيل داده بود به رغم مصدوميتش (جراحي شكم) با اين باشگاه يكساله تمديد كرد!

سن و سالدارهاي مدتدار!

در اين ميان بازيكنان سن و سالدار همگي قراردادهاي بلند مدت بستند. خسرو حيدري و مهدي رحمتي كه فصل قبل سه ساله بسته بودند اما جباري كه خيليها بازگشتش به استقلال را براي خداحافظي تلقي كرده بودند به محض ورود دو ساله بست! منتظري هم به همين شكل! او نيز دو ساله امضا كرد.

*مكويان استخوان لاي زخم!

هراير مكويان در مدتي كه در استقلال توپ ميزند عملكرد يكنواختي نداشته است. او به گواه كارشناسان فقط در فصل اول خوشدرخشيد و در فصل قبل حضوري ضعيف داشت. اين بازيكن فصل قبل دو ساله تمديد كرد تا اين فصل حكم استخوان لاي زخم را براي استقلال داشته باشد.

اسماعيلي و شجاعيان

فرشيد اسماعيلي كه يك سال ديگر هم با استقلال قرارداد داشت در فصل نقل و انتقالات دو سال ديگر هم قراردادش را با استقلال تمديد كرد. شجاعيان هم كه با كلي سروصدا به استقلال آمد قراردادش را سه ساله بست؛ بازيكني 27 ساله.

بيتسعيد تا هجدهم اينجاست

حسن بيتسعيد كه از استقلال خوزستان به استقلال تهران آمد دو ساله بست. بازيكني 27 ساله كه تا پايان ليگ هجدهم در اين تيم توپ خواهد زد.

انصاري 30 ساله، دو ساله!

جابر انصاري كه دو سال پيش به استقلال پيوست در روزهاي ابتدايي نقل و انتقالات به باشگاه رفت و قراردادش كه تمام شده بود را دو ساله تمديد كرد. او 30 سال سن دارد.

...و غيره!

شهباززاده 2 ساله، پادواني يك ساله، كريمي يك ساله، غفوري يك ساله، باقري يك ساله، زكيپور يك ساله، قائدي 5 ساله، گوگ 3 ساله، كريمي (محسن) سه ساله، حسيني دو ساله و ساير بازيكنان قراردادهايشان را به ترتيبي منعقد كردند كه به نظر ميرسد ترتيب خاصي درباره عقد يا تمديد قراردادها براساس سن و سال يا جايگاه بازيكنان، رعايت نشده است و همانطور كه يكي از مديران باشگاه گفته بود قراردادهاي بيشتر آنها بر حسب خواسته مدير برنامهها منعقد شده است!

نكته: بارسا از انتقال نيمار به پاريسنژرمن سود 222 ميليون يورويي برد اما باشگاههاي ما... 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی