نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس قصد ندارد به زوج ایده‌ال خط حمله تیمش دست بزند.

برانکو به زوج منشا و طارمی دست نمی‌زند

به گزارش خبرورزشی، حضور همزمان منشا و طارمی در خط حمله پرسپولیس برای اولین بار در تبریز و مقابل تراکتورسازی اتفاق افتاد و اگرچه پرسپولیس در این بازی صاحب موقعیت زیادی برای گلزنی نشد اما این اجازه را هم به حریفش نداد تا از زمین خود بیرون بیاید.
حضور همزمان منشا و طارمی در خط حمله این حسن را برای پرسپولیس دارد که خط دفاع حریف مجبور است حداقل 4 بازیکن را در کنار این دو مهاجم قرار دهد و در آن صورت چارهای جز عقب بازی کردن نخواهد داشت و این همان چیزی است که برانکو میخواهد.
سرمربی پرسپولیس بهترین دفاع تیمی را دفاع از خط حمله می داند و از اینرو با قرار دادن همزمان طارمی و منشا حریفان خود را در زمینشان حبس  میکند.
حریفان پرسپولیس خوب میدانند اگر به منشا و طارمی فضا بدهند آنها به خاطر قدرت حمل توپشان خیلی راحت به دروازهشان نزدیک میشوند و به این خاطر چارهای جز عقب بازی کردن نخواهند داشت.
زوج منشا و طارمی تنها ایرادشان عدم هماهنگی است که برانکو قصد دارد تا قبل از بازی با الاهلی این نقیصه را بر طرف سازد. با توجه به این قضیه برانکو در دو بازی آینده تیمش به زوچ منشا و طارمی دست نخواهد زد تا آنها قبل از بازی با الاهلی که در تاریخ 31 مردادماه برگزار میشود به هماهنگی نسبی برسند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی