نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی تکواندو کشورمان درشرایطی گرندپریکس روسیه را تجربه می کند كه تنها با سه تکواندوکار در این رقابت ها حضور پیدا می کند .

بی باک : تکواندوکاران برای مبارزه آماده اند

به گزارش خبرورزشی ، آرمین هادی پور و محمد کاظمی دروزن 58- كيلوگرم که به ترتیب در رتبه های 2 و 27 رنکینگ جهانی و ابوالفضل یعقوبی دروزن 68- كيلوگرم رتبه دوازدهم رنکینگ دنیا را دراختیاردارند . مهدي بي باك سرمربي تيم ملي با اشاره به آمادگی تیم سه نفره اش می گوید : « با تمریناتی که تکواندوکاران بعد از مسابقات جهانی انجام دادند ، هوگوپوشان برای رویارویی با حریفان کاملا آماده هستند.»
سرمربي تيم ملي به برنامهريزي براي حضور در گرندپریکس و رويدادهاي پيشرو اشاره می کند : « برای دومین دوره است که برای سهمیه بازیهای المپیک باید مسیری خاص را طی کرد و در مسابقات گرندپری شرکت کنیم . درسال 2017 سه گرندپریکس درکشورهای روسیه ، مراکش، انگلستان و فینال این بازیها درساحل عاج پیش رو داریم . به طور میانگین هر 37 روز باید در این رویداد حضور داشته باشیم و رنکینگ ملی پوشان را بین 32 نفر برتر حفظ کنیم.»
بي باك ادامه می دهد : « تلاش مي كنيم تكواندوكاران درفاصلههاي زماني مناسب و بر اساس رنكينگ در رويدادهاي مختلف مبارزه كنند تا فرصت کسب امتیاز برای تمام ملی پوشان به یک اندازه  وجود داشته باشد، ميخواهيم حداقل دو نماینده در 8 نفر نخست رنكينگ و يك نفر ميان 30 تكواندوكار برتر جهان داشته باشيم . تا درهر وزن شاهد حضور حداقل 3 هوگوپوش باشیم.»
او روی جلوگیری از مصدومیت ملی پوشان تاکید دارد : « شرایط خاص این مسابقات ایجاد می کند که همواره مراقب باشيم تا هوگوپوشان آسيب نبينند. همچنين تكواندوكاراني كه آمادگی لازم را دارند بتوانند در رويدادهاي مختلف و با فواصل زماني مناسب شركت كنند تا شاهد پيشرفت روزافزون تكواندوي ایران باشیم . براي پشتوانه سازي در وزنهاي مختلف احتياج به زمان داريم و تمام تلاش ما اين است كه با میدان دادن به جوانان و تکواندوکاران مستعد بتوانیم پشتوانههای مناسبی داشته باشیم.»
سرمربي تيم ملي با اشاره به حضور تکواندوکاران درجام رياست فدراسيون جهاني درمنطقه آسيا می گوید : « برنامه اولیه ما پس از شرکت در مسابقات گرندپریکس حضور در تورنمنت روسیه بود ولی با توجه به اهمیت جام ریاست و اینکه درمسابقات قهرمانی آسیا 2018 هر تیم میتواند علاوه برترکیب کامل خود مدال آوران این رویداد را نیز به همراه داشته باشد، تصمیم گرفتیم در این رویداد نیز با اضافه کردن چند ملیپوش جدید شرکت کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی