۰
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اصغر ابارقی و محمود احمدی بلوطکی پرتابگران ایران در پارادوومیدانی جهانی در سوئیس دو مدال طلای دیگر برای ایران به ارمغان آوردند تا شمار مدال های طلای کاروان کشورمان به پنج مدال برسد.

برق طلای پارا دوومیدانی  بر سینه معلولان پرتابگر

به گزارش خبرورزشی ، اصغر ابارقی در ماده پرتاب وزنه کلاس ادغامی F51-57 با پرتاب 7 متر و 48 سانتیمتر به مدال طلا رسید و مدال های نقره و برنز به ترتیب به «دومینیک پوچکال» از کرواسی و «سعود رحمت الله» از امارات متحده عربی تعلق گرفت.
احمدی بلوطکی دیگر پرتابگر وزنه در کلاس ادغامی F52-57 نیز به طلا رسید. وی با پرتابی به میزان 8 متر و 4 سانتیمتر صاحب این گردن آویز شد. مهدی قادری پرتابگر دیگر ایران با 7 متر و 44 سانتیمتر مدال نقره گرفت و محمدحسن میرزایی با 6 متر و 57 سانتیمتر سوم شد، اما با توجه به سه شرکت کننده در این ماده حضور داشتند بر اساس قانون منهای یک، مدالی به این پرتابگر کشورمان تعلق نگرفت.
به این ترتیب جمع مدال های طلای ایران در بازی های پارا دو و میدانی جوانان جهان در کشور سوئیس به عدد پنج مدال رسید.
علاوه بر دو مدال اصغر ابارقی و محمود احمدی بلوطکی، فاطمه انصاری ساعتی قبل موفق شد با کسب مدال طلا در ماده پرتاب وزنه به مدال طلا  دست پیدا کند . همچنین محمدحسن میرزایی در پرتاب دیسک با رکورد 25 متر و 97 سانتیمتر و مهرداد مرادی در دوی 100 متر نابینایان و کم بینایان دو مدال طلای دیگر برای ایران گرفته بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی