نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه‌های بزرگی برای خرید نیمار اقدام کرده بودند، اما از ستاره برزیلی جواب رد گرفتند.

5 باشگاهی كه از نيمار پاسخ «نه» شنيدند

به گزارش خبرورزشی، جنجال تابستان امسال بازار نقل و انتقالات با پيوستن نيمار به پاريسنژرمن پايان يافت و حالا او بازيكن جديد تيم پاريسي به شمار ميرود. به همين بهانه، روزنامه فرانسوي اكيپ مروري بر تلاشهاي نافرجام باشگاههاي مختلف اروپايي براي به خدمت گرفتن نيمار داشته؛ تيمهايي كه در طول اين سالها با پاسخ منفي ستاره برزيلي مواجه شدند. اين ستاره 25 ساله تا قبل از پذيرش پيشنهاد پياسجي در طول عمر ورزشياش به پيشنهادات تيمهاي بزرگي مثل رئالمادريد، وستهم، چلسي، منچستريونايتد و پاريسنژرمن پاسخ منفي داده بود:

رئالمادريد در سال 2005: نيمار زماني كه در تيمهاي پايهاي باشگاه سانتوس بازي ميكرد، توسط استعداديابهاي رئالمادريد كشف شد. در آن زمان مادريديها او و خانوادهاش را براي بازديد از كمپ تمرينيشان به اسپانيا دعوت كردند. نيمار در اين باره گفته: «بعد از سپري شدن سه روز به توافق رسيديم.» در سال 2011 هم رئال پيشنهادي 60 ميليون يورويي را براي خريد نيمار ارائه كرد كه بيثمر بود.

وستهم در سال 2010: سران باشگاه وستهم در سال 2010 با پيشنهادي 15 ميليون يورويي براي خريد نيمار 18 ساله اقدام كردند. در آن زمان سران باشگاه سانتوس قاطعانه به باشگاه انگليسي پاسخ دادند: «اگر كسي ميخواهد نيمار را بخرد، بايد مبلغ ذكر شده در بند جدايي زودهنگامش را بپردازد» و در آن زمان، اين مبلغ 32 ميليون يورو بود.

چلسي در سال 2010: در تابستان سال 2010 سران باشگاه چلسي هم پيشنهادي 18 ميليون يورويي را براي خريد اين بازيكن 18 ساله روي ميز گذاشتند كه با پاسخ منفي باشگاه سانتوس روبهرو شد. آنها پاسخي مشابه با آنچه به مقامات وستهم داده بودند را به سران چلسي نيز اعلام كردند. البته پس از آن سران چلسي پيشنهادشان را به 28 ميليون يورو افزايش دادند كه رقمي نزديك به مبلغ جدايي زودهنگام نيمار بود ولي باز هم سران سانتوس حاضر به مذاكره نشدند.

منچستريونايتد در سال 2016: در فوريه سال 2016، پدر نيمار در گفتوگو با كادنا سر اعلام كرد كه شياطين سرخ حاضر شدهاند تا مبلغ ذكر شده در بند جدايي زودهنگام نيمار كه 192 ميليون يورو است را بپردازند. در نهايت نيمار، به توصيه پدرش تصميم به تمديد قراردادش با بارسا گرفت و در اين تيم ماند.

پاريسنژرمن در سال 2016: از بهار تا انتهاي تابستان سال 2016، سران پاريسنژرمن به شدت تلاش ميكردند تا نيمار را به خدمت بگيرند. با وجود وسوسهانگيز بودن پيشنهاد اين تيم و مشكلات مالياتياي كه نيمار در اسپانيا با آن مواجه شده بود، او تصميم به ماندن در بارسا گرفت و قراردادش را براي 5 فصل ديگر تمديد كرد: «در بارسلونا حس ميكنم كه در خانهام هستم، در اينجا احساس خوشبختي ميكنم.»

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی