نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سامان فائزي، مأموريت سختي داشت. سرعتي‌زن ملي‌پوش بعد از حذف عادل غلامي بايد جاي خالي او را در تيم پر مي‌كرد.

فائزی: جبران نبود عادل مأموريت سنگينی است

به گزارش خبرورزشی، کاری سخت بود اما مقابل كره از پس آن برآمد. او هم ميخواست خودي به كولاكوويچ نشان دهد و هم تلافي همه مسابقاتي كه قبلاً نبوده را كند. او حضور بانوان تماشاگر در مسابقههاي انتخابي جهان را به فال نيك ميگيرد. اتفاقي كه اميدوار است هيچ مشكلي هم به وجود نياورد.

* بازي اول چطور بود؟

ست اول بازي، با شروع خيلي خوب راحت برديم. كره كه روز اول، به قطر باخته بود، چيزي براي از دست دادن نداشت و ست دوم انتحاري بازي كرد و همان اول ست هم داور خطاي ارنج گرفت كه جدا از درست و غلط آن، كمي كره گرم شد و خوب بازي كرد اما خدا را شكر كه برديم.

* ست اول واقعاً توفاني بازي كرديد.

جو سالن در ست اول روي بازيكنان كره تأثير داشت. اگر ميبينيد 80 تا 90 درصد سرويس بازيكنان كره خراب شد، جمعيت زياد تماشاگران و تشويق آنها فشار زيادي را به آنها آورد به همين خاطر تا با جو سالن آشنا شوند و به خاطر شروع خوب ما ست اول را باختند.

* اما زود فروكش كرد و دو ست بعدي خبري از توفان نبود.

كره در ست دوم و سوم با دو، سه تغيير به بازي برگشت و چون سيستم آناليز عوض شد ما عقب هم افتاديم اما با اطلاعات جديدي كه به مربيان رسيد دوباره ما خودمان را پيدا كرديم و نتيجه را هم گرفتيم.

* انگار امسال مشكل مصدوميت قبل از مسابقه را نداري؟

خدا را شكر طلسم ليگ جهاني برايم شكسته شد. من در چند سال قبل معمولاً در تمرينات قبل از ليگ جهاني در تهران مصدوم ميشدم و پايم به آن نميرسيد اما امسال ليگ جهاني رفتم و براي رقابتهاي ليگ جهاني هم به من اعتماد كردند. البته كارم كمي سخت شد.

* چطور؟

بايد جاي خالي بازيكن خوبي به نام عادل غلامي را پر كنم. عادل كه سالها براي تيم ملي زحمت كشيده، جبران نبود او خيلي سخت است و به همين خاطر با اين مأموريت ويژه، كار من سنگينتر شده. خدا را شكر من همه تلاشم را كردم.

* در بازي اول نشان دادي انگيزه زيادي براي اين مأموريت داري.

انگيزه زيادي داشتم، مخصوصاً كه قبل از المپيك مصدوم شدم، دلم ميخواست تلافي همه وقتهايي كه نبودم را بكنم.

* دو بازي آخر با قزاقستان و قطر را چطور ميبيني؟

چين سختترين بازي ما در انتخابي جهان بود اما قزاقستان و قطر را هم نبايد دستكم گرفت. همانطور كه كره وقتي قطر را دستكم گرفت، باخت. ما نبايد اشتباه آنها را مرتكب شويم.

* معمولاً در بازيهاي رسمي تهران تماشاگر خانم نداريد اما در اردبيل بانوان حتي سر تمرين تيم هم ميآمدند. چطور بود؟

حضور بانوان در سالن خيلي خوب است. ما وقتي به سالن آمديم خيلي خوشحال شديم كه تعداد زيادي از بانوان براي تماشاي بازي آمدهاند. البته تا قبل از بازي هنوز قطعي نبود اما وقتي آمديم و ديديم خيلي خوشحال شديم. بازي هم با حضور 800 بانوي تماشاگر برگزار شد، بدون اينكه اتفاق خاصي بيفتد. در تهران هم براي ليگ جهاني معمولاً خانواده بچهها دوست دارند به سالن بيايند و بازي را از نزديك ببينند. اميدوارم مسئولان ببينند كه ورود بانوان هيچ مشكلي به وجود نميآورد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی