نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تيم‌هاي ملي كشتي‌ ساحلي براي شركت در بازي‌هاي المپيك ساحلي (آمريكا) و قهرماني جهان (تركيه) آماده مي‌شوند.

معصومی: با اقتدار به المپيک ساحلی آمريكا می‌رويم

به گزارش خبرورزشی،مسابقات انتخابي تيمهاي ملي كشتي ساحلي در ردههاي سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با مقررات 2 پيروزي از 3 مسابقه، برگزار و با معرفي نفرات برتر خاتمه يافت. براي اطلاع از برنامههاي تيم ملي كشتي ساحلي با فردين معصومي سرمربي تيم ملي گپ و گفتي داشتيم كه دارنده مدالهاي طلا، نقره و برنز سنگين وزن كشتي آزاد جهان، بازيهاي آسيايي، قهرماني آسيا و پهلوان كشور به خبرورزشي گفت:

* براي اولين بار در بازيهاي المپيك ساحلي كشتي ميگيريم. پيش از اين دو بار در مسابقات قهرماني جهان شركت كرده و قهرمان دنيا شدهايم ولي اولين حضور كشتي ساحلي در المپيك را تجربه ميكنيم.

* در بازيهاي آسيايي ورزشهاي ساحلي يا همان المپيك آسيايي به ميزباني ويتنام هم با كسب 2 طلا و يك نقره، بهترين تيم اعزامي ايران به مسابقات ساحلي آسيا بوديم.

* در كشتي المپيك ساحلي فقط ردهسني بزرگسالان حضور دارد ولي در مسابقات قهرماني جهان، همه ردههاي سني كشتي ميگيرند كه بچههاي ما هم به عنوان مدافع قهرماني به مصاف حريفان ميروند.

* با توجه به جايگاه و اعتبار كشتي ما، همه دنيا به كشتي ايران در همه رشتهها اعم از كشتي آزاد، فرنگي، ساحلي، پهلواني و... همه ردههاي سني با ديده احترام نگاه كرده و حساب ويژهاي باز ميكنند. ما هم براي دفاع از همين اعتبار و جايگاه با آمادگي كامل و اقتدار در المپيك ساحلي آمريكا به ميدان ميرويم و با همه مدعيان از جمله آمريكاي ميزبان ميجنگيم.

* اولين اردوي تيم ملي بعد از انتخابي را هفته آينده در تهران شروع ميكنيم. بعد از اين اردوي 10 روزه، مرحله دوم اردوي بزرگسالان و مرحله پاياني قبل از المپيك ساحلي را نيز احتمالاً در تهران برگزار ميكنيم، سپس راهي آمريكا ميشويم.

* با توجه به نتايج مسابقات انتخابي، تركيب تيمهاي المپيك و جهاني مشخص است ولي احتمال بروز بعضي اتفاقات، باعث ميشود تا آخرين مهلتي كه داريم، از اعلام علني ليست نهايي خودداري كنيم.

* براي ايجاد انگيزه در مربياني كه شاگرد بيشتري در تيم ملي يا اردو دارند، با هماهنگي هيئتهاي كشتي استانها، اين مربيان را به اردوها دعوت ميكنيم.

* سرمربي فقط حق انتخاب يك مربي را دارد كه من هم رضا شاهمنصوري مربي مازني را معرفي كردم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی