نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خاته تکانی درفدراسیون بوکس شروع شد . با بالا رفتن حاشیه های فدراسیون از یک ماه قبل ، افشین داوری سرپرست فدراسیون بوکس دراقدامی غیر منتظره نامه پایان همکاری علی دانشمندفر دبیر فدراسیون را به وزارت ورزش داد ، تا کارهای اجرایی فدراسیون در فرصت مانده تا مجمع انتخابات ر سرپرست دبیری انجام دهد .

دانشمندفر : برمی گردم وزارت ورزش

به گزارش خبرورزشی،اگرچه با ورود سرپرست جدید انتظار می رفت   حاشیه های بوکس کمتر شود ، اما نشد .  حاشیه هایی از لغو سفر تیم ملی کوبا به ایران درآخرین لحظات پرواز گرفته تا  تعطیلی اردوی تیم ملی به بهانه تغییر سالن تمرین و خوابگاه ، تغییر کمیته فنی و کادر فنی فدراسیون .  اما  تازه ترین اقدام سرپرست  برای خیلی از کارشناسان بوکس سئوال برانگیز بود ، داوری این بار  درنامه ای به وزارت ورزش  پایان همکاری فدراسیون بوکس با علی دانشمندفر دبیرش را داد . دانشمندفر که کارمند وزارت ورزش   است بعد از سه سال بدون اینکه حتی صحبتی با   همکار وزارتی اش داشته باشد عذرش را خواست . موضوعی که بدون واکنش نماند . 

دانشمندفردبیرفدراسیون بوکس می گوید : « شنبه سرپرست فدراسیون بوکس به من پیام داد که باید استعفایم  را به فدراسیون بوکس بدهم ، وگرنه او پایان مأموریت مرا می زند، اما هنوز حکمی درباره  این موضوع به من ابلاغ نشده است، من هم   خسته شدهام و حوصله جنگیدن ندارم.»
دانشمندفر با اشاره به اساسنامه ادامه می دهد : « محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفهای میتواند طبق اساسنامه بگوید   دیگر نیازی به بنده نیست و سرپرست دبیری فدراسیون را معرفی کند . البته  ظاهرا گزینه سرپرستی مشخص شده است.»
دبیر فدراسیون درواکنش به برکناری اش  می گوید : « باید طبق اساسنامه به من اعلام شود  در فدراسیون بوکس کاری ندارم و نامه بازگشتم به وزارت ورزش را هم بزنند. اما تا   دیروز هنوز چیزی به من اعلام نشده و با اینکه بنده کارمند وزارت ورزش   هستم با  قطع همکاری با فدراسیون بوکس به وزارتخانه برمی گردم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی