نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاوه رضایی خیلی زود در ترکیب ثابت شارلوا جا افتاد و خیلی زود به این تیم بلژیکی ثابت کرد می تواند مهره موثری برای آنها باشد.

کاوه رضایی: ترک استقلال اشتباه نبود

به گزارش خبر ورزشی، کاوه که این هفته دو گل به تیم وارخم زد و در پیروزی 3-2 تیمش نقش پر رنگی را ایفاء کرد با احترام از استقلال در مصاحبه با سایت های بلژیکی حرف می زند و می گوید نتایج استقلال را دنبال می کنم و امیدوارم این تیم بتواند در روزهای آتی امتیازات از دست رفته را جبران کند و مدعی قهرمانی شود. در این برهه از زمان چیزی که به استقلال برای بازگشت به روزهای اوج کمک خواهد کرد همراهی و صبر و حوصله است. 

خیلی ها وقتی کاوه تصمیم به ترک استقلال و حضور در تیم شارلو گرفت این تصمیم را یک تصمیم اشتباه برشمردند و گفتند به سود کاوه بود که در استقلال می ماند و... حالا اینروزها کاوه از تصمیمی که گرفته خوشحال است و در این باره می گوید: خوشحالم که در زمین مسابقه حرفم را زدم و خوشحالم که ثابت کردم ترک استقلال اشتباه نبوده است. این یک تصمیم فنی برای پیشرفتم بود و این طور نبود که از استقلال ناراحت باشم. من برای پیشرفت از استقلال جدا شدم. این تیم و هوادارانش را دوست دارم و همیشه آرزو می کنم استقلال در اوج باشد. 

مهاجم فصل گذشته استقلال که با یکی از سایت های بلژیکی صحبت می کرد می گفت به تلاش های خود در ترکیب شارلوا برای تکرار گلزنی ادامه خواهد داد. او گفت: من با عتماد به نفس برای شارلوا بازی می کنم و در هر بازی نیتم گلزنی است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی