نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرگزاری رویترز خیلی تلاش کرد عدم دعوت از مسعود شجاعی به اردوی تیم ملی را سیاسی کند و این طور القاء کند مسعود به این خاطر دعوت نشده که بعد از همراهی تیم پانیونیوس در بازی با مکابی رژیم اشغالگر قدس بر خلاف احسان حاضر به عذرخواهی نشده است.

کی روش: مگر کسی می تواند در کار من دخالت کند

 

به گزارش خبر ورزشی، البته ذکر این نکته الزامی است که احسان بابت این حضور عذرخواهی نکرده است بلکه توضیح داده. اینکه در این بازی بر خلاف میل باطنی به میدان رفته و بازی اش به خاطر تعهد حرفه ای بود که نسبت به باشگاه داشت...

کی روش با دفعات با سوال خبرگزاری رویترز مواجه می شود که چرا مسعود شجاعی را به تیم ملی دعوت نکردی. کی روش می گوید: شما این مسئله را خیلی بزرگ کردی.(اشاره به خبرنگار رویترز)

این بار علاوه بر شجاعی چند بازیکن بزرگ دیگر هم بودند که دعوت نشدند. چرا که من فقط 24 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کردم و نمی توانستم همه را در لیست قرار دهم.

کی روش که به خوبی متوجه شده بود منظور خبرگزاری رویترز این است که به او دستور داده شده است مسعود شجاعی را به اردوی تیم ملی دعوت نکند، ادامه داد: مگر کسی می تواند در کار من دخالت کند؟ مگر کی روش مربی است که اجازه دهد دیگران درباره او تصمیم بگیرند. هر کسی این طور تصور کند خودش اشتباه کرده چرا که این با واقعیت سازگار نیست. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی