۰
چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فاطمه افتخاری پرافتخارترین بانوی پاراگلایدر حال حاضر ایران به عنوان سومی مسابقه های بین المللی پاراگلایدرآلماتی دست یافت .

سومی بانوی ایرانی درپاراگلایدرآلماتی

به گزارش خبرورزشی ، مسابقات بین المللی پاراگلایدر و هنگ گلایدر مسافت همزمان به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزارشد و فاطمه افتخاری بانوی خلبان ایرانی به نمایندگی از ایران در این رقابتها حضور پیدا کرد . دراین مسابقات ١٢۵ خلبان از ٢٢ کشور جهان حضورداشتند که از این میان ٢۵ خلبان زن درمیان شرکت کنندگان بودند .
 افتخاری تنها نماینده پاراگلایدر سوار زن ایران دربین ٨ خلبان اعزامی به رقابتهای قزاقستان سکوی سومی اسپرت کلاس و بانوان را نیز به خود اختصاص داد .
 
 
این بانوی پرنده درباره این مسابقات به خبرورزشی می گوید: « مسابقات اوپن قزاقستان بود که همزمان با این رقابتها هنگ گلایدرمسافت همزمان هم برگزار شد . تیم ایران با 8 ورزشکار در این رقابتها شرکت کرده بود که پس از پنج روز رقابت ازمجموع  9 مدالی که تقسیم شد . پنج مدال به ایرانی ها رسید . محمد سمنانی قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داد . کیوان آرین پور به نایب قهرمانی بسنده کرد . دربخش اسپرت کلاس کاظم قلی پور اول شد و فاطمه افتخاری برنز گرفت . همچنین دربخش تیمی بالاتر از روسیه ایستادیم .» 
این مسابقات از٣١ مرداد درشهرآلماتی قزاقستان آغاز و دیروز به پایان رسید .

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی