۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امکانات ضعیف و دور از انتظاری که کره برای میزبانی از ایران در نظر گرفت سرو صدای زیادی به راه انداخت و با واکنش های سرمربی تیم ملی روبرو شد.

باید زیبایی های کره را به دنیا نشان می دادم

به گزارش خبرورزشی، انتشار تصاویری از زمین چمن های نامساعد کره که در اختیار تیم ملی ایران قرار گرفت در یکی از صفحات شخصی کارلوس کی روش در دنیای مجازی باعث شد تا آبرو و اعتبار این کشور در دنیای فوتبال خدشه دار شود. اتفاقی که از چشم خبرنگاران کره ای دور نماند و باعث شد آنها در حاشیه کنفرانس مطبوعاتی به انتقاد از این رفتار کارلوس بپردازند.
بیشتر سایت های معتبر خبری در کره با گزارش هایی نسبت به رفتارها و جنگ های رفتاری سرمربی پرتغالی موضع گرفتند اما در پاسخ به این انتقادات سرمربی ایران سعی کرد با سیاست خاصی پاسخگوی انتقادات باشد و به قول معروف با پنبه سر میزبان را ببرد.نکته ای که از چشم سایت های کره دور نماند و باعث شد آنها به مهارت کی روش در این گونه جنگ های روانی غبطه بخورند.
سایت Hankoki کره در گزارش خود آورد:« کی روش به طرز عجیبی جلسه تمرین روز سه شنبه تیمش را لغو و با خبرنگاران گفت و گو کرد. او به خبرنگاران کره ای وقتی گفتند چرا عکس های عجیب  زمین تمرین ایران در کره را منتشر کرده، گفت:"من شبکه ای با تعداد زیادی از هواداران فوتبال در سراسر جهان دارم و می خواستم زیبایی های فوتبال کره را به آنها نشان بدهم!"، پاسخی که نشان داد او با برنامه از قبل طراحی شده تنها می خواست آبرو و اعتبار کره در دنیای فوتبال را خدشه دار کند».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی