نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز با برگزاری آخرین بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تکلیف چهار تیم نیمه نهایی مشخص می شود، جایی که یکی از ژاپنی ها در این مرحله حاضر خواهد بود.

طارمی – ادواردو؛ کورس سرعت برای تعقیب هالک

به گزارش خبرورزشی، تقریبا چهره تیم های حاضر در مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده است تا بازی ها در مهمترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن به اوج حساسیت خود برسد. در این بین علاوه بر چهره تیم های برتر مسابقات در جدول بهترین گلزنان نیز تقریبا چهره مدعیان اصلی آقای گلی مشخص شده است جایی که از بین نماینده های ایران هم ملی پوش کلیدی پرسپولیس این شانس را دارد.
مهدی طارمی با گل کردن پنالتی دقایق تلف شده بازی با الاهلی نه تنها آب سردی بر پیکر نیمه جان الاهلی ریخت بلکه با رساندن تعداد گل های خود به عدد 7 د رکنار سایر مدعیان آقای گلی لیگ قهرمانان جاخوش کرد گرچه مردان 7 گله همچنان در تعقیب هالک مهاجم برزیلی و 8 گله شانگهای قرار دارند که دیروز تک گل ارزشمند تیمش را در دربی چینی ها وارد دروازه گوانگ ژو کرد.
اما نکته جالب در جدول آقای گل های آسیا همسایگی مهدی طارمی با کارلوس ادواردو هافبک – مهاجم برزیلی الهلال است که باعث شد تا تقابل این دو ستاره در نیمه نهایی غرب قاره حساسیت های بیشتری به خود بگیرد چون درخشش هر یک از آنها در دو بازی رفت و برگشت پرسپولیس – الهلال نه تنها در فینالیست شدن تیم ها تاثیر اصلی را می گذارد بلکه آنها را در کورس سرعت برای سبقت و رسیدن به هالک برزیلی قرار می دهد.
در جدول منتشر شده از بهترین گلزنان قاره می توان روی نام نفراتی مثل عبدالرحمان(العین) گولارد و آلان (گوانگ ژو) قلم قرمز کشید چون از گردونه رقابت ها با همان 7 گل زده کنار رفتند تا تنها نفراتی مثل طارمی، ادواردو، هالک و ... برای آقای گلی بجنگند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی