نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دایه مهربان‌تر از مادر نباید شد که نمی‌توان شد! حکایت این روزهای استقلال که سخت به درازا کشیده شده، حکایت دایه مهربان‌تر از مادر است! همه دور و دراز شدن این ماجرا که بغرنج و لاینحل هم می‌نماید در همین نکته است!

1- استقلال نمیداند که چه میخواهد و نمیداند که چه باید بخواهد آن هم در حالی که خواسته استقلالیها روشن است و حداقلی است و قابل درک! در این وسط نه استقلالیها که خود استقلال سردرگم مینماید و تکلیفش روشن نیست!

استقلالیها یک تیم خوب میخواهند که فوتبال را دوستداشتنی بازی کند تا بتوان دربارهاش گفت: ... این ماییم!

در حالی که همه اسباب این خواست که کمترین است فراهم آمده از بزرگی استقلال خبری نیست! نه از جوانانش تنوری داغ میشود و نه از باتجربههایش میتوان آبی گرم کرد! علت هم روشن است، استقلال در بخش مدیریت فاقد استراتژی است!

بحث درباره استقلال زیاد طولانی شد! بیعملی در استقلال سیاست مخربی شد! بلاتکلیفی و کجدار و مریز، همه را اذیت کرده و اذیت میکند! همه نمیدانند چه خبر است! چارهسازان به بیچارگی رسیدهاند! مهرهسوزیها روز به روز پرشمولتر میشود! کسی نیست حرف آخر را بزند! کسی نیست حرف حسابی بزند! در این شرایط است که باید گفت:

... صلاح مملکت خویش خسروان دانند! حتی اگر این خسروان هیچ هم ندانند!

2- برویم سر بازیهای لیگ یک! بپردازیم به بازیهای تماشایی و تماشادار لیگ آزادگان!

از ملوان شروع کنیم که تیمی دارد پر از پتانسیل! هم پتانسیل تیمی و هم پتانسیل فردی! ملوانی که ۳ گل به سپیدرود زد! ملوانی که بابک مرادی را مطرح کرد! ملوانی که برای بندرانزلی امید و برای نادر دستنشان اعتبار به بار آورد! ملوانی که خودش را سر زبانها انداخت و در بهترین شرایط روحی به مصاف مس کرمان میرود! این بازی برای هر دو تیم بردن دارد! به ویژه برای ملوانها که در خانه خود چارهای جز برنده شدن ندارند!

نفت مسجدسلیمان که میترسد مبادا در دعوای استقلالیها مربیاش- محمود فکری- را از دست بدهد به عنوان صدرنشین راهی شهر اراک میشود! به نظر شما مسجدسلیمانیها به پنجمین برد هم نائل میشوند؟

اگر حواس فکری پرت نشود و اگر او «گوش دل» خود را به روی هیاهوی استقلال ببندد احتمال پیروزی و ۱۵ امتیازی شدن نفت مسجدسلیمان بیشتر است!

مازنیهای سرسخت

3- نبرد مازنیهای سرسخت و سختکوش هم دیدن دارد! نساجی مازندران که تیمی کاملتر و جورتر دارد در «ماهشهر» مهمان شهرداری این شهر است که فوتبال را زیبا و تکنیکی بازی میکند!

در ماهشهر تفاوت استیل بارز است! جنس فوتبال نساجی با جنس فوتبال شهرداری فرق دارد ولی انگیزهها یکسان است و خواستهها یگانه! هر دو تیم حداکثرطلب و ماکزیمالیستند! برای مهدی پاشازاده که او هم در کانون توجه استقلال قرار دارد- تا لابد مثل منصوریان به مسلخ برده شود- یک بار اضافه هم وجود دارد! یک سربار روانی که بسیار سنگینی مینماید؟ آیا پاشازاده از عهده هر دو فشار وارده بر خواهد آمد؟ باید دید کوروش پورموسوی در تیم شهرداری ماهشهر چه افکاری در سر دارد و چه از این پیکار میخواهد؟

کار تیم دوم مازندران که فوتبال را شسته- رفته عرضه میدارد آسانتر و هم مشکلتر است!

خونه به خونه بابل با فجرسپاسی شیراز روبهرو میشود! مهمان بابلیها میزبانی آزادی را خوب بلد است! همین هفته پیش بود که ذوبآهن در فولادشهر مغلوب فجرسپاسی شد و از جامحذفی حذف شد!

جواد نکونام برای گیر نکردن در چنین باتلاقی بیگدار به آب نمیزند!

4- بادرانی که در واقع «توفان» را علیه حریفان میراند در تبریز ظاهراً بازی کمتر دشواری پیشرو دارد! حریف شهرداری تبریز است و آیا کار این تیم به جایی رسیده است که بتوان زنگ استراحتش دانست و سنگ محکش خواند!

بادران میرود تا از تبریز هم با دست پر برگردد! چه بهتر که صاحب هر ۳ امتیاز شود!

ملوان- ملوان و مس

هر جور نگاه میکنیم کفه بازی ملوان- مس را سنگینتر میبینیم! هر جور نظر میاندازیم، به گمانهزنی میپردازیم، ملوان را تیم دیدنیتر هفته پنجم ارزیابی میکنیم! مگر آنکه دستنشان کاری کند کارستان! مگر آنکه ملوان تیمی نباشد که در بازی با سپیدرود بود! امروز شاید همه برای ملوان و به سود ملوان بازی کردند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی