نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریو فردیناند در مورد این که چرا تصمیم گرفته بوکسور شود صحبت کرده است.

چالش جديد مدافع سابق منچستر در 38 سالگی

به گزارش خبرورزشی، معمولاً رسم بر اين است كه يك فوتباليست بعد از اتمام دوران حرفهاي فوتبال خود يا به حيطه مربيگري روي آورد و يا كارشناس شبكههاي تلويزيوني شود. البته در بعضي بازيكنان مشاهده شده كه با آويزان كردن كفشهايشان، لباس هنر را به تن ميكنند و در قامت بازيگر ظاهر ميشوند اما اينكه يك بازيكن با پايان يافتن فوتبالش بخواهد يك ورزش ديگر را آن هم به طور جدي استارت بزند به ندرت ديده شده است. كاري كه ريو فرديناند مدافع سابق تيم ملي انگليس و باشگاه منچستريونايتد در حال انجام دادن آن است و ميخواهد در 38 سالگي وارد رينگ بوكس شود.

فرديناند: براي بوكس كردن شوق دارم

ريو فرديناند حالا دوران جديدي را طي ميكند. او پس از اينكه همسرش را به دليل سرطان از دست داد، با روحيهاي تازه پا به رينگ بوكس گذاشته و ميخواهد چالش جديدي را تجربه كند. او در مصاحبهاش از شروع زندگي جديد خود حرف زد: «بوكس ورزشي شگفتانگيز براي زهن و همچنين بدن است. من هميشه براي بوكس كردن شوق و انگيزه داشتم. اين چالش بهترين فرصت است تا به مردم نشان دهي چه چيزي امكان دارد. اين چالشي است كه من آن را دستكم نميگيرم.»

با اسپانسري بت فير

Betfair  يا همان بت فير سايتي است كه در حوزه شرطبنديهاي ورزش فعاليت ميكند. بت فير تصميم گرفته در راه بوكسور شدن ريو فرديناند اسپانسر او شود و به مدافع سالهاي نه چندان دور شياطين سرخ كمك كند تا زودتر به هدف خود برسد. شماره 5 كه حالا بايد دستكش به دست كند اميدوار است با كمك بت فير بتواند به بوكسوري حرفهاي تبديل شود: «مشخصاً هر كس نميتواند يك بوكسور حرفهاي شود اما با تيمي كه كارشناسان بت فير دورهم جمع كردهاند و مسيري كه براي موفقيت خودم ترسيم كردهام هر چيزي امكانپذير خواهد بود.»

كريخواني فرديناند براي بزرگان

اوايل ماه ژانويه بود كه ريو فرديناند ويدئويي از خودش منتشر كرد كه با بازيكن سابق راگبي مل دين در رينك در رينگ بوكس حاضر شده بود و به مشتزني ميپرداخت. او در آن ويدئو با صدا زدن نام بزرگان بوكس دنيا نظير توني بلو، ديويد هي و آنتوني جاشوا كريخواني را براي بزرگان اين رشته آغاز كرد: «توني؟ من اينجا هستم، منتظرم. آمادهام رفيق، تو آمادهاي؟ ديويد هي؟ آيا تو هم مشت ميخواهي؟ من اينجام رفيق. من اينجام. تلاش كن. جاشوا! ما تعطيلات را با هم در دبي گذرانديم. تو را از پيشرو بر ميدارم و ميزنمت. يالا پسر!»

در باشگاه خوشحالم

مدت زمان زيادي از مرگ همسر فرديناند نميگذرد. فرديناند بعد از اينكه همسرش را از دست داد بيشتر وقت خود يا به عنوان كارشناس تلويزيوني شبكههاي BBC و BT اسپورت صرف كرد و يا در باشگاه مشغول تمرين كردن بود. خودش كه ميگويد وقتي در باشگاه است همه چيز زيبا به نظر ميرسد: «من وقتي در باشگاه حضور دارم خوشحالتر هستم و به نظرم وقتي تمرين ميكنم همه چيز بهتر انجام ميشود. باشگاه هم به من انگيزه ميدهد هم آرامش.»

وودهاوس: زندگي خودت را بكن

قبل از اينكه ريو فرديناند بخواهد به عنوان يك فوتباليست وارد رينگ بوكس شود، كورتيس وودهاوس هم چنين چيزي را تجربه كرده بود. بازيكن سابق تيم شفيلد يونايتد اين تجربه را داشت كه يك دفعه سمت بوكس برود و قهرمان بوكس بريتانيا شود. اين بوكسور 37 ساله به فرديناند توصيه ميكند بدون توجه به حرفهاي ديگران، روي هدفش تمركز كند: «براي ريو فرديناند بهترينها را آرزو ميكنم اگر تصميم گرفته است كه به بوكسوري حرفهاي تبديل شود. به كسي چه مربوط كه بگويد او ميتواند بوكسور شود يا نه. زندگي خودت را بكن ريو.»

نياز به كارت حرفهاي

فرديناند براي اينكه به بوكسوري حرفهاي تبديل شود نياز دارد تا كارت حرفهاي اين رشته را دريافت كند تا وارد دنياي قهرمانان شود. كاري كه برايش بايد كلي زحمت بكشد تا با به دست آوردن چندين قهرماني بتواند كار خود را به عنوان يك بوكسور حرفهاي شروع كند. در واقع آنجاست كه همه چيز از صفر براي او شروع ميشود و بايد براي قهرماني مشتزني كند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی