نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تا ساعاتی دیگر دور رفت پلی آف جام جهانی 2018 روسیه در قاره آسیا به میزبانی مالزی برگزار می شود.

سوریه – استرالیا؛ شلیک آخر برای زنده ماندن

به گزارش خبرورزشی، تیم های سوریه و استرالیا تا ساعاتی دیگر بازی رفت پلی آف جام جهانی 2018 روسیه را در شهر ملاکا ماالزی برگزار خواهند کرد. شهری که سوری ها به خاطر محرومیت از برگزاری بازی های خانگی در این کشور جنگ زده به عنوان خانه خود معرفی و در دور مقدماتی توانستند به سه برد ارزشمند و حساس برابر رقبای خود در گروه A رسیده و با همین نتایج شگفتی بزرگی در این رقابت ها به ثبت برسانند.
ورزشگاه هانگ جبات شهر ملاکا به همان اندازه که برای مهمانان ورزشگاهی غریبه به نظر می آید برای جنگ زده های سوری می تواند شهری رویایی قلمداد شود چون میزبانی در این شهر پیامدهای بسیار خوبی برای عقاب های سرخ داشته است و برد برابر چین، قطر و ازبکستان زمینه حضور آنها رد اولین پلی آف تاریخ این کشور در راه جام جهانی را فراهم کرده است.
به همان اندازه که حضور سوریه از گروه A در پلی آف جالب توجه بود کم آوردن استرالیا قهرمان جام ملت های 2015 آسیا در گروه B در مصاف با ژاپن و عربستان هم جالب توجه بود که باعث شد تا این تیم یک بار دیگر برای رسیدن به جام جهانی گام به پلی آف بگذارد. رقابتی که برای کانگوروها اصلا خاطرات خوشی در پی نداشته است. با این وجود پوستگوگلو و شاگردانش امیدوار هستند امروز نتیجه آبرومندانه ای مقابل سوریه کسب کنند تا در خانه شلیک نهایی به قلب جنگ زده ها را انجام بدهند.
این بازی از آن حیث می تواند برای ایرانی ها جالب توجه باشد که باز هم در پلی آف های جام جهانی نماینده دارند و این بار به جای ستاره های فوتبال یکی از بهترین داوران سال های اخیر کشورمان سوت آغاز و پایان را به صدا در خواهد آورد. علیرضا فغانی به همراه دو کمک داور همیشگی خود از ایران تیم داوری حساس ترین بازی ملی این روزهای قاره آسیا را قضاوت خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی