نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوضاع و احوال باشگاه پرسپولیس کاملا بحرانی است و این واقعیت را نمی توان کتمان کرد.

سوژه روز/ بگذارید برانکو کارش را انجام بدهد

به گزارش خبرورزشی، پس از مصاحبه ای که جعفر کاشانی انجام داد و به نوعی این تفکر را القا کرد که باشگاه پرسپولیس به یک تفکر جدید نیاز دارد، اوضاع در این باشگاه کمی بغرنج شد چرا که برداشت های متفاوتی از مصاحبه مهندس کاشانی انجام گرفت و به خصوص گفته شد او به عنوان رئیس هیات مدیره، پروژه عبور از برانکو را استارت زده است.
 
از سوی دیگر، برانکو در آخرین مصاحبه خود عنوان کرد هنوز تکلیفش برای ماندن در پرسپولیس مشخص نیست و با وجود دریافت پیشنهاد تمدیدقرارداد، هیچ تصمیمی بابت ماندن در پرسپولیس یا رفتن از این باشگاه نگرفته است.
 
به هر حال وقتی با مربی باهوشی مثل برانکو آن طور رفتار می شود و او را به عدم توانایی در تدریس برای بچه های کلاس ششمی متهم می کنند، قطعا باید انتظار داشت که برانکو هم جوابی به پرسپولیسی ها بدهد که باعث افزایش نگرانی شود. برانکو گفته پیشنهاداتی به دستش رسیده و هر امکانی در پایان فصل وجود دارد.
 
کاش اجازه می دادند در کنار تمام این حواشی، برانکو فقط کار خودش را انجام بدهد و در شرایطی که پرسپولیس نیاز به آرامش داشت، از تفکرات جدید، حرفی به میان نمی آوردند. چه آن که حضور برانکو در شرایطی در پرسپولیس رقم خورد که این باشگاه، به تفکر جدید نیاز داشت و با همین تفکر، امروز تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بالا رفته است. کاش مدیریت باشگاه به جای فکر کردن به ایجاد تغییرات در کادرفنی، کمی به افزایش توان روحی و روانی تیم و بالا بردن کیفیت امکانات هم می اندیشید. کاش باشگاه می توانست خیال پرسپولیس را بابت شکایت های بین المللی راحت کند. با این وضعیت، نمی توان چندان به موفقیت های آینده پرسپولیس امیدوار بود مگر اینکه تنورِ دلِ برانکو را گرم کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی