نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بدون شك يكي از بهترين و دونده‌ترين بازيكنان پرسپوليس در ديدار اخير برابر الهلال عربستان وحيد اميري بود؛ هافبك ملي‌پوشي كه خيلي تلاش كرد و جنگيد تا بتواند الهلال را به همراه همبازيانش شكست بدهد اما او هم حريف داور عماني نشد.

اميری: الان نوبت جام‌حذفی و ليگ برتر است

به گزارش خبرورزشی،در آستانه بازي با نفت تهراني دقايقي با وحيد اميري گپ زديم كه سابقه بازي در اين تيم را دركارنامه دارد آن هم به همراه دلخوريهايي كه...  بهتراست خودتان تا انتهاي اين مصاحبه با ما باشيد.

*درآستانه بازي با تيم سابقت نفت تهران چه حسي داري؟

چه بگويم؟ ميدانيد من اهل جاروجنجال نيستم ولي واقعاً يكسري رفتارها درست نيست. من خاطرات خيلي خوبي از نفت دارم و فوتبالم را مديون اين تيم هستم. با اين حال به اندازه خودم براي موفقيت اين تيم تلاش كردم اما هنوز طلبكارم و حقم را ندادهاند.

*پس دوباره ياد بدهي باشگاه نفت تهران به خودت افتادي؟

نه اينكه يادش افتادم بلكه اين حق خانواده من است. من وحيد اميري هم تنها نيستم و آقا سيدجلال و علي بيرانوند هم از اين تيم طلب دارند ولي هنوز نتوانستهاند حق زن و بچهشان را بگيرند.

*مگر شكايت نكرديد؟

شكايت كرديم اما زور هيچكس به مسئولان نفت تهران نميرسد. گوششان بدهكارنيست و اصلاً انگار نه انگار! بگذريم، حرف زياد است.

* بسيارخوب، فكر ميكني نتيجه بازي با نفت تهران چه شود؟

(با لبخند) هرچه شود مساوي نميشود چون بازي حذفي است و بالاخره بايد يك تيم برنده از زمين بيرون بيايد. ما هم بعد از مدتها جلوي چشم هواداران پرسپوليس بازي ميكنيم و انگيزه زيادي براي برد داريم. ميخواهيم نشان دهيم چه تيم بزرگي هستيم.

* حيف نشد كه نتوانستيد به فينال ليگ قهرمانان آسيا راه پيدا كنيد؟

رسيدن به فينال آسيا اتفاق بزرگي بود. حيف هم شد اما ديگر همه چيز تمام شد و ما بايد حرفهايتر فكر كنيم. بايد به فكر موفقيت در جامحذفي و ليگ برتر باشيم. البته واقعاً به خاطر هواداران پرشمار و بامعرفت پرسپوليس ناراحتم كه دوست داشتند پس از سالها قهرمان آسيا شوند ولي نشد. نشد كه نشد!

* بازي در زمين بيطرف علت اصلي بود يا ناداوري؟

من خيلي نميخواهم به اين موضوع بپردازم چون بازيهاي زيادي پيشروي ماست اما خيلي عوامل در موفقيت يك تيم دخيل است. به نظرم البته ما تا همين جا هم كه آمديم كار بزرگي بود. تيمهاي باشگاهي در آسيا با سرمايهگذاري كلان و هزينههاي آنچناني زودتراز ما حذف شدند. ناراحت هستيم كه به فينال نرسيديم ولي انصافاً تلاش خودمان را كرديم.

* به نظرمي رسيد براي اين بازي با الهلال انگيزه زيادي داشته باشي. عصباني ميشدي، داد ميزدي و وحيد اميري جديدي ديديم كه تا به حال نديده بوديم. توضيحي ميدهي؟

فقط من انگيزه نداشتم. همه بچههاي تيم به زمين رفته بودند كه آن شكست تلخ مقابل الهلال را تلافي كنند. به همين خاطر شايد كمي عصباني به نظر ميرسيديم ولي دليل اصلي آن انگيزه فراوان بود.

* يك پاس گل هم به گادوين منشا دادي؟

(با تواضع خاصي) شانسي بود!

* نه، خيلي خوب بودي توي اين بازي و... 

نظر لطف شماست. همه بچهها خوب بودند ولي متأسفانه باخت سنگين دور رفت اجازه نداد بيشتر در ليگ قهرمانان آسيا پيش برويم.

* راستي گادوين منشا هم فوقالعاده بود. ميدانيم با او هم رابطه خوبي داري!

من با همه بچهها راحتم و رابطه خوبي دارم. گادوين منشا فوتباليست باكيفيتي است كه همه تواناييهايش را جلوي الهلال عربستان ديدند. انشاءا...  بتواند به همراه علي عليپور ديگر مهاجم ما خط حمله پرسپوليس را در جامحذفي و ليگ برتر بيمه كند.

* راستي نتيجه بازي مقابل نفت تهران چند چند تمام ميشود؟

فوتبال قابل پيشبيني نيست ولي ميبريم يعني بايد ببريم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی