نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی کریمی مدت هاست یکی از منتقدان فدراسیون فوتبال است.

کریمی به تاج: اگر بازیکن و مربی نباشند باید بروید پارک ورزش کنید

به گزارش خبرورزشی، کریمی در گفت و گو با برنامه فوتبال یک صحبت های تازه ای را در خصوص فدراسیون فوتبال و مدیران فوتبال ایران مطرح کرده است.
به گزارش خبرورزشی، کریمی در ابتدای صحبت های خود گفت: سال هاست مدیران فدراسیون و آقای تاج یک حلقه ای از نفرات اطراف خود درست کردند و تنها نیز با آنها درباره تمام امور فوتبال مشورت می کنند. در حالی که مشورت با این افراد هیچ نکته مثبتی را برای فوتبال به همراه نداشته است. عجیب است که با این حال هیچ تغییری صورت نمی گیرد.
کریمی با اشاره به وضعیت قراردادهای بسیاری از بازیکنان فوتبال ایران گفت: هنوز در فوتبال ما فدراسیون حق جابجایی از بازیکنان می گیرد. بازیکن فوتبال قرارداد 30 میلیونی امضا می کند و 8 میلیون را باید بابت حق انتقال پرداخت کند. در نهایت یا در استان خود به فوتبال ادامه می دهد و یا فوتبال را کنار می گذارد.
کریمی با اشاره به نیاز شفاف سازی در میان مدیران فدراسیون گفت: اگر دنبال شفاف سازی هستید چرا فیش حقوقی مدیران فدراسیون فوتبال را منتشر نمی کنید. شفاف سازی فقط برای بازیکن ومربی است؟ اگر بازیکن و مربی نباشند شما بازنشست می شوید و باید بروید پارک ورزش کنید.
کریمی در خصوص نحوه بلیت فروشی رقابت های لیگ گفت: هیچ جای دنیا بلیت فروشی یک دیدار به صورت 100 درصدی اینترنتی انجام نمی شود. حداقل 15 درصد بلیت ها را می توانید با حضور در ورزشگاه خریداری کنید. این وسط تکلیف هوادارانی که از شهرستان می خواهند بازی استقلال و پرسپولیس را ببینند چه می شود.
کریمی همچنین در پایان صحبت های خود گفت: مدیران فوتبال ما تا ابد در پست خود نمی مانند اما بهتر است طوری کار کنند که پس از کنار رفتنشان از آنها به نیکی یاد کنند. همین جا اعلام می کنم آماده ام در یک برنامه زنده با آقای تاج، ساکت و کفاشیان در خصوص فوتبال صحبت کنم تمام انتقادهایم را مطرح کنم. حاضرم هر زمان آقایان حاضر باشند مقابل آنها قرار بگیرم و بحث کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی