نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان تیم ملی بیشتر لژیونر هستند که هر کدام در تیم های باشگاهی قرارداد چند صد میلیون تومانی دارند. داخلی هم شکر خدا اوضاعشان بد نیست و هر کدام با باشگاه های داخلی قراردادهای خوبی دارند و کمترینش سالی 700 – 800 میلیون تومان دریافتی دارد. آنوقت به این ها بابت بازی در تیم ملی پاداش های چند ده هزار دلاری پرداخت می شود.

با پول فیفا به جای پاداش زمین ها را بسازید

به گزارش خبر ورزشی، علی کریمی در برنامه فوتبال یک گفت همه پول هایی که که از بابت صعود تیم ملی به جام جهانی به فدراسیون فوتبال می رسد که نباید خرج تیم ملی شود. باید مقداری از آن را کنار بگذاریم و زمین های کمپ را درست کنیم. 
بی تعارف حق تمام و کمال با علی کریمی است. چه کسی گفته همه پول ناشی از صعود تیم ملی به جام جهانی باید برای تیم ملی خرج شود. کی روش در تیم ملی کار می کند و دستمزدش را می گیرد و بازیکنان هم به عرق ایران بازی می کنند و البته در کنارش به خاطر این حضور به اندازه کافی صعود معنوی و مالی می برند. باید بخشی از این پول صرف زیر ساخت ها شود که در آینده مورد استفاده همه تیم های ملی قرار بگیرد. 
به زعم خود سال های سال است تیم اول آسیا هستیم و تیم 5 ستاره اما هنوز یک زمین تمرین نداریم! و خیلی از امکانات دیگر که بارها و بارها به آن اشاره شده و اشاره دوباره به آن از حوصله خارج است. خود کی روش 6 سال است که غر می زند و مدام از امکانات گلایه می کند. 
در همه ی جای دنیا به خصوص در باشگاه ها بخشی اعظمی از درآمدهای جاری صرف زیر ساخت ها می شود و دقیقا به همین خاطر است در فوتبال باشگاهی تیمی را پیدا نمی کنید که استادیوم اختصاصی و چندین زمین تمرین نداشته باشد. 
در برق و کرنا کردیم که چرا 500 هزار دلار برای ایفمارک وسایل پزشکی خریدیم و این هم باید خرج تیم ملی می شده. خب اگر همین هزینه هم نمی شد که الان ساختمان ایفمارک یک ساختمان خالی بود. 
میلیون ها دلار از بابت تیم ملی به فدراسیون فوتبال می رسد. همان طور که علی کریمی گفته روا نیست این پول همه اش صرف دستمزدها و اردو شود. باید بخشی از این پول را برای زیر ساخت ها صرف کنیم که البته این زیر ساخت ها هم برای تیم های ملی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی