نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نهمین سالگرد درگذشت ایرج زهرابی بار دیگر بر مزار او در رشت برگزار شد؛ این بار پر شورتر از همیشه با حضور جمع زیادی از ورزشکاران و نخبگان فوتبال رشت. همراه مسولانی که روزگاری از یاران زهرابی بودند.

گردهمايی ورزشكاران و هواداران فوتبال گيلان بر مزار زهرابی

از جمله افراد حاضر در این مراسم می توان به اسماعیل حاجی پور و مهندس الطافی مالک و مدیرعامل کنونی داماش و البته همکاران مرحوم ایرج زهرابی در هیات مدیره سابق این باشگاه، مسعود رهنما مدیرکل ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان، مجید جهانپور، بهمن صالح نیا و غفور جهانی پیشکسوتان باشگاه ملوان انزلی و فوتبال گیلان، هادی طباطبایی و افشین ناظمی،مسعود خادم، محمدرضا حاجی پور و علی بهارمست سرپرستان دو تیم داماش گیلان و سپیدرود رشت، فرهام زاهد عضو شورای شهر رشت،میرشهاب مؤمنی مالک باشگاه سپیدرود،دبیر و نایب رئیس هیات فوتبال گیلان،اسماعیل شاد مدیرعامل اسبق پگاه گیلان،سعید حسنی پور کاراته کای قهرمان بازی های آسیایی،حامد طباطبایی ،محمدرضا عابدی محزون و علیرضا هوشنگی و همچنین جمعی از پیشکسوتان ورزش استان،روزنامه نگاران گیلانی، هواداران داماش،جمعی از پیشکسوتان والیبال همراه حسن میر کشمیری و ... اشاره کرد.

قطعا نام خیلی ها از قلم افتاده و اساتید به بزرگی خود می بخشند. ما هم از آنها عذرخواهی می کنیم و دست همه را به گرمی می فشاریم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی