نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتقادهاي ما از كمك‌هاي دولت به باشگاه‌هاي مقروض و در آستانه فروپاشي، خيلي‌ها را دچار اين سوءتفاهم كرده كه شايد عده‌اي از روزنامه‌نگاران و منتقدان با حضور تيم‌هاي ايراني در ليگ قهرمانان و يا نجات برخي تيم‌هاي ريشه‌دار مخالفت مي‌كنند.

راستي كدام عقل سليم ميپذيرد كه منتقدان راضي به حذف تيمهاي ايراني و نابودي آنها شوند؟

 به هيچوجه چنين نيست. ما با آن بخش ماجرا مشكل داريم كه با حضور دولت در صحنه و دادن اعانه به اين تيمها، بدعتگذاري غلط ميشود.

بدون شك  مربيان و مديران فوتبال كشور مسبب اين بدهيها بودند و مشاركت آنها در اين اشتباهات مسجل است. هم مربياني كه بازيكنان خارجي را خريدند و سپس با آنها مشكل پيدا كردند يا بازيكنان به درد نخور و مصدوم از آب درآمدند مقصرند، هم مديراني كه در انعقاد قرارداد با آنها فكر همه جا را نكردند.

چه كسي ميتواند بار گناه آنها را سبك كند؟ بيترديد هيچكس و حتي دولت هم نبايد بدعتگذار پرداخت تاوان مديران هزينه و مربيان بيمسئوليت باشد.

چه كسي گفته هر بار كه مديران و مربيان بدهيهاي سنگين داخلي و خارجي به بار ميآورند بايد چشم به دريافت پول دستي از دولت داشته باشند؟ اگر التماس به مديران دولتي و ساعتها پشت در اتاق آن به صف ماندن، تكديگري نيست پس چيست؟

دولت نبايد باشگاهها را به اين تكديگري و دريافت اعانه عادت بدهد و بعضيها كه هيچ مسئوليتي ندارند و بيشترين ضرر را در خريدها به تيم ميزنند را در بزنگاهي كه پاي فيفا و ارگانهاي خارجي در ميان است، نجات بدهند.

اين بدعادت شدن باشگاههاي خطاكار و بدعتي خطرناك در فوتبال ايران است؛ در غير اين صورت چه كسي با استقلال، پرسپوليس، تراكتورسازي، ملوان يا همه تيمهاي ريشهدار و پرطرفدار مشكل دارد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی