نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک مقام فیفا به هواداران فوتبال هشدار داد بلیت بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در بازار سیاه نخرند، زیرا ممکن است تقلبی باشد.

هشدار جدی فیفا به هواداران فوتبال

به گزارش خبرورزشی، به نقل از سایت ورزشی روزنامه ریانووستی روسیه، فالک الر در جمع خبرنگاران با اشاره به نتایج مرحله اول فروش بلیتهای رقابتهای جام جهانی 2018 روسیه که در 2 بازه زمانی مختلف انجام شده بود، گفت: به طور کلی ما از روند و نتایج حاصلشده از فروش مرحله اول بلیتها راضی و خشنود هستیم.

رئیس بخش بلیتهای فیفا افزود: هواداران فوتبال از سراسر جهان این شانس را دارند تا آخرین لحظه موفق به خریدن بلیت بازیهای جام جهانی 2018 روسیه شوند. تا این لحظه درصد بالایی از بلیتها به طور مستقیم به دست هواداران رسیده است. البته ما (فیفا) شرکایی داریم که درصدی از بلیتها توسط آنها خریداری میشوند.

الر در ادامه اظهار داشت: البته هراس ما این است که هواداران بتوانند در بازار سیاه و خیابانها بلیتهای دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه را خریداری کنند. آنها باید این مساله را درک کنند که خرید اینگونه بلیتها هیچگونه ضمانتی نخواهد داشت و شاید تقلبی باشند. فیفا بسیار حرفهای بلیتها را طراحی کرده و اطمینان داریم در ورزشگاههای جام جهانی 2018 روسیه قادر به شناسایی بلیتهای تقلبی خواهیم بود. با کشور روسیه به عنوان میزبان این رقابتها درباره مبارزه با استفاده از بلیتهای تقلبی ارتباط تنگاتنگی داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی