نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خاویر ماسچرانو، مدافع باتجربه بارسلونا، معتقد است که دوران حضورش در این تیم به پایان رسیده و دوست دارد در زمان مناسب نوکمپ را ترک کند.

ماسچرانو: دوران من در بارسا تمام شده/ دوست ندارم خاطره لیورپول تکرار شود

به گزارش خبرورزشی، این ملیپوش آرژانتینی در سال ۲۰۱۰ از لیورپول به بارسا پیوست و در ۷ فصل گذشته، دو قهرمانی در چمپیونزلیگ، ۴ قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در کوپا دل ری به دست آورد.

او که تا سال ۲۰۱۹ با بارسا قرارداد دارد، در این فصل کمتر در ترکیب این تیم بازی کرده و میداند که دوران حضورش در این تیم به انتها نزدیک شده و امیدوار است برخلاف زمان جداییاش از لیورپول، در زمان درست از آبیواناریها جدا شود.

او به ایاسپیان گفت: فکر میکنم دورانم در اینجا به پایان رسیده است. بعد از مدت طولانی در اینجا، دیگر کار زیادی در این باشگاه ندارم. این را با ناراحتی نمیگویم. من بهترین سالهای دوران حرفهایام را در این باشگاه داشتم و هرگز آن را فراموش نمیکنم. من یکی از آنهایی هستم که فکر میکنم باید زمان درست پایان دورهتان را بدانید. دوست دارم در زمان مناسب به دوران حضورم در بارسا پایان بدهم اما این واقعا به من بستگی ندارد.من خیلی تاکید دارم که در زمان مناسب بروم زیرا وقتی از لیورپول جدا شدم زمان مناسبی برای من نبود و آن را دوست نداشتم. این حس را که دوست دارم دوباره به لیورپول برگردم را دوست نداشتم و هنوز چیزی در قلبم هست. نمیخواهم اتفاق مشابهی برایم در بارسلونا رخ بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی