۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز قرعه کشی جام جهانی برگزار می شود و ما به صورت واقعی و عینی، هیجان های جذاب جام جهانی روسیه را تجربه خواهیم کرد.

سوژه روز/ یک ملت هستیم و از هیچ حریفی نمی ترسیم

به گزارش خبرورزشی، همین اول مطلب یک سوال می پرسیم؛ شما ترجیح می دهید تیم ملی ایران با چه تیم هایی همگروه شود؟ تیم های قدرتمندی چون برزیل، فرانسه، آلمان، آرژانتین، اسپانیا، انگلیس، اروگوئه و... در یک گروه قرار بگیریم یا بهتر است در قرعه کشی، وارد یک گروه ضعیف با حضور تیم های کم نام و نشان شویم؟ 
پاسخ این سوال هر چه که باشد، مهم نیست چون قرعه کشی در دست ما نخواهد بود و هر قرعه ای برای مان افتاد، باید آن را بپذیریم. چیزی که اهمیت دارد، ساختن بزرگ ترین اتحاد فوتبالی تاریخ در خانواده فوتبال کشور است. امروز، قرعه ایران در جام جهانی مشخص خواهد شد و ما نباید فراموش کنیم در جام جهانی، قلب یک مملکت برای یک تیم می تپد. 
ما یک ملت هستیم از فارس، کرد، ترک، لر، بلوچ، ترکمن و... در کنار هم دوست  داریم مملکت مان در همه زمینه ها پیشرفت کند و زندگی برای مردم لذتبخش شود. این هم یکی از همان لذت هاست؛ لذت کنار هم بودن و برای موفقیتی بزرگ و افتخاری ماندگار مثل صعود از مرحله گروهی به مرحله حذفی در جام جهانی دعا کردن. 
بگذرید یک جواب مهم به سوال اول بحث بدهیم؛ اصلا مهم نیست که در کدام گروه باشیم و با چه تیم هایی همگروه شویم چون ما ایرانی هستیم؛ یک ملت متحد که از هیچ حریفی نمی ترسد. فقط کافی است کنار هم بایستیم و آن وقت هر معجزه ای رخ خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی