نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گری لینکر اسطوره فوتبال انگلیس و مجری مراسم قرعه‌کشی می‌گوید تیم ملی کشورش مدعی قهرمانی نیست.

مدعیان قهرمانی جام‌جهانی از دید مجری مراسم قرعه‌کشی

به گزارش خبرورزشی، گری لینِکر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و یکی از 2 مجری مراسم امروز قرعهکشی جامجهانی 2018 درباره حال و هوای این مراسم صحبت کرد.

او صحبتهای خود را اینگونه شروع کرد: تا به حال مجری مراسمی مختلفی بودم اما مراسم قرعهکشی سطح  متفاوتی دارد و تجربه مهیجی فراروی من است. اگر بخواهم در یک جمله این رویداد را توصیف کنم، میگویم این جامجهانی مهمترین رویداد سیاره محسوب میشود.

لینِکر درباره مدعیان قهرمانی اظهار داشت: به نظرم آلمان  و برزیل مدعیان اصلی قهرمانی هستند. این  2 تیم در تمام ادوار جامجهانی یک مدعی جدی بودهاند. اسپانیا هم دوباره در قامت یک مدعی ظاهر میشود. اگر بخواهیم از ستارههای یک تیم درباره مدعیان قهرمانی قضاوت کنم، فرانسه را برمیگزینم چون واقعاپرستاره است. دروازهبان خوب، دفاع قوی، خط میانی سازمانیافته و خط حملهای گلزن از خروسها تیمی مدعی میسازد. امباپه میتواند ستاره جام باشد.

او در پایان درباره تیم ملی کشورش، انگلیس افزود: ما مدعی قهرمانی نیستیم  اما جوانان خوبی داریم که میتوانند آینده سهشیر را بسازند. اخیرا در ردههای پایه موفقیتهای زیادی به دست آوردهایم اما واقعبینانه بگویم که انگلیس را مدعی نمیدانم؛ هرچند در جامجهانی چیزی قابل پیشبینی نیست و هر اتفاقی امکانپذیر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی