نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری دیدار تیمش مقابل ذوب آهن پاسخگوی سوالات رسانه ها بود.

برانکو: این قشنگ‌ترین نشاطی بود که به هواداران تقدیم کردیم

به گزارش خبرورزشی، برانکو در ابتدای صحبت های خود گفت: از بازیکنانم به خاطر نمایش زیبا لذت بردم و از صمیم قلب به آنها تبریک میگویم. این قشنگترین نشاطی بود که به هواداران تقدیم کردیم. لذتی بالاتر از این نیست که در کنار هواداران زیبا بازی کرده و در پایان شادی کنیم. توجه ویژهای به بازی امروز داشتم چون ذوبآهن تیم خوبی دارد. جایگاه واقعی این تیم، جایگاه فعلی نیست.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: با احترام به حریف، توجه خاصی به این بازی داشتیم و لذت بردم از بازی که بازیکنانم ارائه دادند. آنها از خودشان یک بازی محکم و خلاقانه را به نمایش گذاشتند. سه گل قشنگ از سه حرکت تیمی زیبا به ثمر رساندیم و فرصتهای زیادی هم ایجاد کردیم. این بازی زیباترین موارد یک فوتبال را نشان داد. همین طور خوشحالم که ذوبآهن با خط حمله خوبش، به جز ضربات ایستگاهی، موقعیت دیگری نتوانست ایجاد کند. بازیکنانم در 90 دقیقه، ریتم خوبی داشتند. رضایت کاملی از آنها دارم.
او همچنین درباره عطش گلزنی تیمش در این بازی خاطرنشان کرد: این بازی، یکی از بهترین بازیهای ما بود. چیزی که از بچهها خواسته بودم، انرژی و شوق فراوان بود. شادابی در حین بازی خیلی مهم است.
برانکو در واکنش به درخشش منشا، عنوان کرد: منشا امروز خیلی خوب بود. او مقابل پارس جنوبی هم خوب بود. قبلا هم عرض کردم برای هر بازیکن جدید، یک فاز عادت کردن با دیدگاههای ما وجود دارد. منشا هم در این باشگاه بزرگ با این همه هوادار نیاز به کار مستمر دارد. از او میخواهیم بهتر از این باشد و روی این موضوع کار میکنیم که هر بازیکن روز به روز بهتر شود و آن موقع تیم هم پیشرفت خواهد کرد.
او درباره نتیجه ضعیف مقابل پدیده مشهد بیان کرد: پدیده تیم خیلی خوبی دارد و امروز هم بازی را بردند. همه چیز به این بستگی دارد که نتیجه به چه شکل پیش برود. مقابل پدیده سه چهار موقعیت خوب داشتیم و اگر گل میزدیم وضعیت فرق میکرد. اصلا کار سادهای نیست اما موثرترین تیم لیگ تا این جا هستیم.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چه برنامهای برای جلوگیری از مغرور شدن بازیکنان دارد، توضیح داد: برنامه خیلی فشردهای داریم. همانقدر که میتواند این موضوع مشکل ساز شود، خوب هم هست. شادابی بعد از این بردها، میتواند تیم را سرپا نگه دارد. نیاز به کار، کار و کار داریم.
برانکو درباره تغییر تاکتیک در بازی با ذوبآهن اظهار کرد: بارها گفتهام که ما دو سیستم بازی در دستور کارمان داریم. سیستم اصلی و جایگزین داریم. این بستگی به نوع بازی ما دارد. تنوع در ارائه بازی را متوجه شدید. این همان چیزی است که میخواهیم به آن برسیم و کیفیت بازی در جناح راست، چپ و میانی را داشته باشیم. در چنین شرایطی حریف به سختی میتواند ما را کنترل کند. دفاع کناری ما باید توانایی اضافه شدن به فاز حمله را داشته باشد. صادق محرمی و شایان مصلح این توانایی را دارند و برای هر تیمی سخت است که ۹۰ دقیقه مقابل ما ایستادگی کند.
سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد رشید مظاهری نیز گفت: ابتدای صحبتهایم نیز گفتم که امروز چهار گل زیبا زدیم و سه حرکت زیبا داشتیم. حتی نمیتوانم این کدام از بازیکنان ذوبآهن را روی این چهار گل مقصر بدانم. حتی دروازهبان روی گل کمال کامیابینیا نمیتوانست کاری کند. مظاهری واقعا هیچ کاری نمیتوانست بکند. تمام این کارها توسط بازیکنانم بود و عالی ظاهر شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی