نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شمشیربازان اسلحه اپه ایران در جدول ۶۴ نفره مسابقات جام جهانی قطربه کار خود پایان دادند.

اپه ایران در جدول ۶۴ نفره جام جهانی

به گزارش خبرورزشی ، دیدارهای انفرادی رقابتهای شمشیربازی جام جهانی قطر روز گذشته برگزار شد . طاهر عاشوری، محمد رضایی، امیررضا کنعانی و حسین جعفری نمایندگان ایران دراین رقابت ها بودند که در جدول ۶۴ نفره به کار خود پایان دادند. 
طاهر عاشوری در دور مقدماتی با غلبه بر حریفانی از کویت ، چین و اتریش و باخت برابراوکراین، کره جنوبی و فرانسه به دور حذفی صعود کرد . دراین مرحله عاشوری با غلبه بر نماینده لهستان به جدول ۶۴ نفره صعود کرد  اما دراین مرحله برابر حریفی از هنگ کنگ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت .
محمد رضایی  با دو پیروزی برابر نمایندگان آلمان  و چین و چهار باخت مقابل شمشیربازانی از فرانسه، سنگاپور، سوئیس و هنگ کنگ به جدول ۱۲۸ نفره صعود کرد.  در این مرحله  ۱۱ - ۱۵ نتیجه را به  حریف کره ای خود واگذار کرد  از دور مسابقات کنار رفت.
امیررضا کنعانی دیگرشمشیرباز ایران با دو برد مقابل ورزشکاران انگلیس و لهستان و چهار باخت برابر رقبایی از سوئیس، روسیه، فرانسه و کلمبیا به جدول ۱۲۸ نفره صعود . در گام بعدی پس از  برد مقابل حریفی از مراکش به جدول  ۶۴ نفره راه یافت و دراین مرحله برابر حریفی از مجارستان با نتیجه ۵ - ۱۵  شکست خورد  و از ادامه مسابقات بازماند .
حسین جعفری آخرین نماینده  با یک پیروزی  مقابل شمشیرباز قطری و باخت برابر حریفانی از لهستان، اوکراین، فرانسه، ایتالیا و چک از گردونه مسابقات حذف شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی