۰
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس با شکست صنعت نفت آبادان در بازی عقب افتاده هفته هشتم، می‌تواند ۵ هفته صدرنشینی به کارنامه‌اش در این فصل اضافه کند.

رکوردی که برانکو را وسوسه می کند

به گزارش خبرورزشی، چند هفته قبل، تصور اینکه پرسپولیس بدون نیاز به امتیازات بازی با صنعت نفت قهرمانی نیم فصل را قطعی کند سخت به نظر میرسید. با این وجود آنها در پایان هفته چهاردهم، یک هفته مانده به پایان نیم فصل و با یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا قهرمان نیم فصل شدند. حالا با شکست صنعت نفت، کارنامه پرسپولیس صاحب ۵ هفته صدرنشینی بیشتر خواهد شد.
پرسپولیسیها در حال حاضر، ۴ امتیاز بیشتر از پارس جنوبی دارند و در پایان هفته بعد یعنی هفته شانزدهم، با هر نتیجهای صدرنشین لیگ برتر خواهند بود. با شکست صنعت نفت، اختلاف پرسپولیس و پارس به ۷ امتیاز میرسد و صدرنشینی سرخپوشان تا پایان هفته هفدهم هم قطعی خواهد شد. علاوه بر این، هفتههای صدرنشینی پرسپولیس در نیم فصل اول از ۶ هفته، به ۱۰ هفته میرسد.
پرسپولیس هفتههای نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم، با یک بازی کمتر تیم دوم جدول بود و در صورت محاسبه سه امتیاز بازی هفته هشتم با صنعت نفت، آنها در همه این هفتهها صدرنشین لیگ برتر میشوند. یعنی در صورت کسب این سه امتیاز، پرسپولیس تبدیل به صدرنشین قطعی لیگ برتر از هفته نهم، تا هفته هفدهم خواهد شد. اتفاقی که در صورت وقوع، شاید تا پایان فصل هم ادامه پیدا کند و تیم برانکو بتواند با ۲۲ هفته صدرنشینی پیاپی، قهرمان لیگ برتر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی