نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

كارلوس كي‌روش به تازگي در تيم ملي دست به اقدام جديدي زده كه در تاريخ فوتبال ايران بي‌سابقه بوده است.

ملي‌پوشان قبل از روسيه مقابل رونالدو، ايسكو و اينيستا

به گزارش خبرورزشی، او با استفاده از يك نرمافزار ويدئويي، تلاش كرده تا بازيكنان ايران را در شرايط رودررويي با ستارههاي بزرگ دنيا قرار دهد. بعد از قرعهكشي جام جهاني مشخص شد بازيكنان ايران بايد مقابل تعدادي از ستارههاي مطرح جهان قرار بگيرند. در دوره قبل وقتي ايران با آرژانتين در يك گروه افتاد، كيروش تلاش كرد تا به صورت تئوري، رودررويي با ستارههاي حريف را براي بازيكنان شرح دهد و آنها را آگاهانه به زمين بفرستد. اين بار اما قرار نيست كيروش زياد در اين باره توضيح دهد چراكه بازيكنان قرار است پيش از حضور در جام جهاني مقابل كريس رونالدو و اندره سيلوا و پهپه و ماراتا و ايسكو و راموس و اینيستا و... بازي كنند.

شايد برايتان عجيب باشد و بپرسيد چطور؟ مگر قرار است ايران قبل از جام جهاني روسيه با پرتغال و اسپانيا بازي كند؟ اگر پاسخ منفي است پس چطور قرار است بازيكنان رودرروي اين ستارهها قرار بگيرند؟ اين سؤال را كارلوس كيروش جواب ميدهد: «قرار است به صورت مجازي و ششبعدی، بازيكنان تجربه حضور مقابل اين بازيكنان را به دست بياورند.»

حتماً شنيدهايد كه فيلمهاي سهبعدي و ششبعدي ميتواند چقدر شما را در فضاهاي غيرواقعي قرار دهد. به تازگي سينماهاي زيادي هم فعاليتشان را براي پخش چنين فيلمهايي آغاز كردهاند. حتي فروشگاههايی هستند كه علاوه بر فروش عينكهاي سه و ششبعدي، به شما اين امكان را ميدهند كه تجربهاي از حضور در فضاهاي مختلف داشته باشيد. حالا كيروش ميخواهد با همين كلك، از حالا ستارههاي ايران را مقابل ستارههاي جهان قرار دهد. او از چندي قبل در اين زمينه پيگيريهايي داشت و احتمالاً به زودي بازيكنان تيم ملي با اين عينكهاي ششبعدي، در دنياي مجازي رودرروي رونالدو، ايسكو و... قرار ميگيرند؛ طوري كه انگار اين تصاوير برايشان واقعي است. قرار است در اردوهاي پيش از جام جهاني، بازيكنان چنين تجربههايي داشته باشند و پيش از حضور در زمين، مقابل ستارههاي پرتغال و اسپانيا قرار بگيرند. هر بازيكني با توجه به پستش، در دنياي مجازي رودرروي بازيكنان اسپانيا و پرتغال قرار ميگيرد تا پيشزمينهاي از تقابل با اين بازيكنان داشته باشد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی