نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با ادامه جستجوهای امروزلحظاتی پیش پیکر 4 کوهنورد دیگر مفقود شده در اشترانکوه پیدا شد.

جستجو برای یافتن آخرین کوهنورد

به گزارش خبرورزشی ، با ادامه جستجوها از صبح امروز پیکر 4 نفر دیگر از کوهنوردان مفقود شده  درحادثه ریزش بهمن اشترانکوه لرستان پیدا شد و فقط یک نفر دیگر باقی مانده است.
 اکرم حقانی و مهشید جوانمحمدی دو زنی که دراین گروه کوهنوردی مشهدی بودند، پیکرشان به همراه  دو مرد دیگر پیدا شد و با این حساب تاکنون تعداد جان باختگان این حادثه به 8 نفر رسیده است .
علیرضا عاملی ،  مرتضی غلامپور،  مجید زاده تراب ،  امان الله جوکار، ناصر اکبری ، مهشید جان محمدی ، علی قاسم زاده و اکرم پیکرهایی هستند که تاکنون تشخیص هویت شدند . 
آرش غیاثیان رئیس هیات کوهنوردی لرستان درباره امداد و نجات برای پیدا کردن کوهنوردان مفقود شده درحادثه اشترانکوه می گوید : « درحال حاضر تیمهایی در منطقهای که کوهنوردان مفقود شدند حضوردارند و جستجوها از طریق بالگرد و دستگاههای زنده یاب همچنان ادامه دارد.»
او با اشاره به چگونگی وقوع حادثه ادامه می دهد : « 15 نفر از کوهنوردان مشهدی برای صعود به قلل اشترانکوه عازم منطقه شدند که در راه بازگشت به دلیل برف و کولاک شدید راه را گم میکنند و از راه مناسب فرود نمیآیند و دردهلیزها قرار میگیرند که این مناطق نیزمستعد سقوط بهمن هستند.»
رئیس هیات کوهنوردی لرستان از صعود این تیم اطلاع ندارد : « آنها قبل از صعود هیچ گونه هماهنگی با ما انجام ندادند و فدراسیون و حتی هیات خراسان رضوی هم خبر نداشتند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی