۰
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سکینه الماسی نماینده مردم کنگان دیر جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی جمعه شب در گفتگو با برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش پیرامون شرایط حساس پارس جنوبی جم مسائل مهمی را مطرح کرد.

نماینده مجلس: از مصاحبه تارتار تعجب کردم!

به گزارش خبر ورزشی،  وی ابتدا گفت:وقتی متوجه شدم تیم به مشکل برخورده است به دو وزارت ورزش و نفت مراجعه کردم. به اتفاق مدیر عامل و رییس هیات مدیره نزد وزیر ورزش رفتیم و قرار شد این مشکلات حل شود. وقتی متوجه شدم آقای تارتار مصاحبه کرده و تیم مشکلاتی دارد،تعجب کردم! اکنون هم اگر مدیر عامل یا رییس هیات مدیره بخواهند در راه حل مشکلات کنار آنها خواهم بود.
الماسی ادامه داد:استان بوشهر با هر شوت پارس ها به سمت دروازه حریفان، به شادی گل امید بسته اند و این یعنی همان همبستگی که باید میان مردم باشد.به مجموعه تیم همین جا رسما اعلام می کنم کاری کرده اید کارستان و نباید فراموش کنیم که ما همسایگان دریا هستیم. وقتی سرمربی تیم ملی ایران رو به آقای تارتار می گوید تیم شما واقعا تیم است این یعنی انسجام و موفقیت یک مجموعه که دل استان را شاد کرده اند.
نماینده مردم کنگان عسلویه دیر جم و عسلویه تصریح کرد: من به عنوان نماینده و خدمتگذار مردم اجازه نمی دهم این انسجام که دل مردم جم و استان را شاد کرده برایش حاشیه ای بوجود بیاید! من، امام جمعه محترم، آقای فرماندار و مدیر عامل باشگاه به عنوان یک چهار ضلعی برای حل مشکلات تیم همه تلاشمان را خواهیم کرد.
الماسی تاکید کرد: به داشتن همچین تیمی افتخار می کنم.در کمیسیون فرهنگی پارلمان اروپا که حضور پیدا کردم، وقتی پیشنهاد بازی دوستانه میان ستاره سرخ بلگراد و پارس جنوبی جم را مطرح کردم با استقبال آنها مواجه شدم. در کنار استقلال و پرسپولیس تیم جمی ها به عنوان یک برند در حال تلاش است این اتفاق کوچکی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی