نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از صدور بیانیه از سوی باشگاه ذوب آهن علیه تراکتورسازی باشگاه تبریزی در بیانیه ای پاسخ ذوب آهن را داد.

تراکتورسازی: ادبیات ذوب آهن سخیف است

به گزارش خبرورزشی، در این بیانیه آمده است:متأسفانه موضوع انتقال قانونی سه بازیکن سرباز به باشگاه تراکتورسازی در روزهای گذشته با واکنشهای نامناسب و غیرحرفهای همراه بوده که فضای ملتهبی در رسانهها ایجاد کرده است. سیاست باشگاه تراکتورسازی در این روزها خویشتنداری و پرهیز از مقابله به مثل در تقابل با این رفتارهای سبک و نامتعارف بوده، اما با این وجود انتشار برخی اخبار و ادعاهای کذبی همچنین نشر اکاذیب منجر به پاسخگویی سرپرست محترم تیم فوتبال بزرگسالان و پیشکسوت باسابقه تراکتورسازی، جناب آقای کاظم محمودی شد. بیان حقایق از جانب ایشان ظاهراً به مذاق آقایان خوش نیامده و طبق روال مرسوم خود، اقدام به برخوردی غیراخلاقی و غیرحرفهای از طریق انتشار بیانیهای سخیف و شامل بر اکاذیب متعدد و مطالب بیربط کردهاند.
شخصیت حقیقی کاظم محمودی با سبقه روشن در فوتبال کشور نیازی به تعریف، تمجید و حمایت نداشته و نخواهد داشت، اما باشگاه تراکتورسازی در جایگاه دفاع از شخصیت حقوقی یک پیشکسوت با اخلاق و متعصب و همچنین سرپرست وظیفهشناس این مجموعه لازم میداند به برخی نکات و موضوعات در این خصوص اشاره کند.
اولاً:
مایه تأسف است که یک باشگاه به ظاهر فرهنگی ورزشی در یک بیانیه سخیف و سرشار از هتاکی و اکاذیب با چنین ادبیاتی به یک شخصیت شناخته شده در فوتبال کشور توهین میکند. بر همین اساس، باشگاه تراکتورسازی با توجه به استمرار این رفتار نامتعارف و نادرست همچنین تکرار و تأکید بر انتشار اخبار دروغ و غیرواقعی، اقدام قانونی و اقامه دعوا پیرامون تهمتهای ناروا و نشر اکاذیب را حق مسلم خود میداند.
ثانیاً:
کاظم محمودی، پیشکسوت و سرپرست بااخلاق فوتبال کشور از کارنامه روشنی در دو دهه اخیر برخوردار است. او با بیش از 15 سال سابقه حضور در باشگاه تراکتورسازی بهعنوان بازیکن و مربی نیازی به استفاده از رانت برای نشستن در جایگاه سرپرستی تیم بزرگسالان این باشگاه نداشته و در اثبات علاقه قلبی خود به باشگاه محبوبش پس از سالها خدمت در جایگاه بازیکن و مربی در فصل جاری بهعنوان سرپرست در کنار تراکتورسازی حضور دارد که البته انتخاب و معرفی مدیران و مسئولان بخشهای مختلف تراکتورسازی، طبیعتاً تنها به حوزه مدیریت باشگاه مرتبط است و ارتباطی به هیچ شخص یا مجموعه حقیقی یا حقوقی دیگری نداشته و نخواهد داشت. خشم آقایان از مصاحبه صریح و شجاعانه محمودی در قبال حقایقی است که آنان را چنین بیتاب کرده و در مقام پاسخگویی چارهای بهجز هتاکی و بیاحترامی و بیان چنین موضوعات بیربطی نداشتهاند!
ثالثاً:
مصاحبه اخیر آقای کاظم محمودی با هماهنگی و موافقت کامل باشگاه، در راستای شفافسازی و همچنین تکذیب دروغهای محرز و مبین طرف مقابل صورت گرفته، نه در راستای شهرتطلبی و مطرح شدن در رسانهها. در واقع اهالی فوتبال به خوبی میدانند شخصی که سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا و صدها مسابقه مهم و معتبر داخلی را داشته طبیعتاً برای مطرح شدن و شناخته شدن نیازی به انجام مصاحبه در رسانهها ندارد. بیان چنین عبارات سخیفی در یک بیانیه رسمی به راستی مایه تأسف برای جامعه ورزش کشور به شمار میرود.
رابعاً:
با توجه به اینکه موضوع انتقال قانونی سه بازیکن به باشگاه تراکتورسازی در حال نهایی شدن بوده و این باشگاه نیز مایل به ایجاد تنش و حاشیه در خصوص این انتقال نیست، بدینوسیله اعلام میشود این موضوع از نظر باشگاه شایسته پیگیری و استمرار منازعات رسانهای دوجانبه نبوده و همچون گذشته از این پس باشگاه تراکتورسازی علاقهای به پاسخگویی به ادعاهای دروغین و پوچ نخواهد داشت، اما در صورت ادامه این روند از طریق مراجع قانونی نسبت به پیگیری موضوع اقدام میکند».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی