۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا در جام اتحادیه به بازیکن‌های جوان و مستعد تیمش بازی داد.

امیدهای سیتی در جام اتحادیه

به گزارش خبرورزشی، اوضاع براي منچسترسيتي آنقدر خوب پيش ميرود كه ديگر نيازي به حضور بازيكنان اصلياش در جام اتحاديه ندارد. تيمي كه بدون شكست مقتدرانه صدرنشين ليگ برتر است و به عنوان تيم نخست به مرحله يكهشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود كرده، براي بازيهاي جام اتحاديه از بازيكنان جوان خود بهره ميبرد. در واقع پپ گوارديولا با اين كار نشان داده در حال ساختن نسل جديدي از بازيكنان منچسترسيتي است. نسلي كه شايد خودش هدايت آنها را برعهده نگيرد اما مشخص ميكند در هر تيمي كه ميرود با آيندهنگري برنامهريزي ميكند. درست مثل كاري كه سهشنبه شب در بازي با لسترسيتي انجام داد.

توسين آداربيويو

انگليسي است، 20 سال سن دارد و در خط دفاع بازي ميكند. بازيكني كه پيش از فرصت حضور در بازي با لستر، مقابل شاختار و ولورهمپتون هم محك زده شده بود. توسين اگرچه 20 سال بيشتر نداشت اما در طول بازي به ديگر همتيميهايش كمك ميكرد و همچنين در نيمه اول جيمي واردي را از بازي خارج كرده بود.

اولكساندر زينچنكو

براي اينكه بيشتر به بازي گرفته شود فصل قبل به باشگاه پي اس وي آيندهوون هلند قرض داده شد. هافبك هجومي باشگاه منچسترسيتي در يورو 2016 در تركيب اوكراين بود و با 21 سال سن خيلي هم بيتجربه نيست. با اين حال او در بازي مقابل لستر به دستور پپ گوارديولا به سمت چپ خط دفاعي رفت و 90 دقيقه نمايش قابل قبولي از خود ارائه كرد تا مانع نفوذهاي رياض محرز شود.

فيل فودن

بازيكني كه از جام جهاني نوجوانان نام خود را بر سر زبانها انداخت. جوانترين بازيكن تيم پپ، در بازي با لستر به خوبي در مركز زمين ايفاي نقش كرد و هرچه زمان جلوتر ميرفت اعتماد به نفسش هم افزايش پيدا ميكرد. فيل چندي پيش از سوي بيبيسي به عنوان جوانترين چهره ورزشي سال بريتانيا معرفي شد و هماكنون تيمهاي زيادي به دنبال اين بازيكن 17 ساله هستند.

براهيم دياز

يكي ديگر از بازيكناني بود كه در اردوي پيش فصل مورد توجه پپ گوارديولا قرار گرفت و مقابل رئالمادريد هم به عنوان بازيكن جانشين به زمين آمد تا به كهكشانيها گلزني كند. دياز اسپانيايي در همان تور آمريكا توانست رابطه صميمانهاي با بازيكنان تيم اصلي برقرار كند و مقابل لستر هم سومين بازياش را براي سيتي انجام داد. هافبك هجومي 18 ساله سيتي، مقابل لستر خيلي راحت بازي ميكرد و وقتي پا به توپ ميشد تيم را به جلو حركت ميداد.

لوكاس انمچا

در بازي با ولورهمپتون روي نيمكت قرار داشت اما فرصت بازي پيدا نكرد تا مقابل لسترسيتي اولين بازياش را انجام دهد. لوكاس انگليسي تنها 2 دقيقه فرصت حضور در بازي را پيدا كرد و به جاي دياز به زمين آمد. باتوجه به اينكه 19 سال دارد و پستش مهاجم است درصورت پيشرفت ميتواند در سالهاي آتي جاي مهاجمان فعلي سيتي را بگيرد. هرچند كه زننده گل قهرماني انگليس در جام ملتهاي اروپا زير 19 سال همين حالا پيشنهاد اورتون را در جيب دارد.

تام دله بشيرو

انگليسي است اما ميان هواداران به يحيي توره جديد شهره شده است. هافبك 18 ساله سيتي به خاطر سبك هجومي كه دارد توانست نام خودش را در ليست 18 نفره تيم پپ براي بازي با لسترسيتي ثبت كند. او دقيقه 90 جاي فيل فودن به زمين آمد و فرصت زيادي براي تأثيرگذاري به دست نياورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی