نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گادوين منشا، مهاجم نيجريه‌اي باشگاه پرسپوليس، يكي از آنهايي بود كه پنالتي از دست داد و در پي آن، حذف پرسپوليس از جام‌ حذفي را شاهد بوديم.

منشا: اشک من نشانه عذرخواهی از هواداران بود

به گزارش خبرورزشی، منشا برخلاف علي عليپور و سيامك نعمتي از هواداران پرسپوليس عذرخواهي نكرد. با اين بازيكن صحبت كوتاهي داشتيم كه ميخوانيد:

*از تو بعيد بود پنالتي از دست بدهي. جريان چه بود؟

اين را هم بايد جزو بدشانسيهاي من در اين فصل بدانيد. اين يك بدشانسي بزرگ برايم بود.

*شايد به اندازه كافي تمركز نداشتي؟

نه اين موضوع را قبول ندارم. هم تمركزم خوب بود هم دقت كافي داشتم. معمولاً ضربات پنالتي را به گوشههاي دروازه ميزنم. اين بار هم با سرعت و زاويه خوب، به توپ ضربه زدم. اصلاً تخصص من همين است اما توپ به بيرون رفت. باوركردني نيست.

*عليپور و نعمتي از مردم عذرخواهي كردند اما تو چرا اين كار را انجام ندادي؟

من خيلي كم پيش میآيد كه گريه كنم ولي بعد از اينكه پنالتيام را از دست دادم، در ورزشگاه آزادي اشك ريختم. آن اشكها مثل عذرخواهي از هواداران بود. واقعاً اشكي كه ريختم، از ته دل بود. نميدانستم بايد چه كار كنم، خيلي ناراحت و احساساتي شده بودم. حتي همين الان هم ناراحت و غمگينم. از خودم چنين انتظاري نداشتم. خاطره بدي در ذهن همه ما ساخته شد ولي مطمئن باشيد نميگذارم اين خاطره در ذهن خودم و مردم بماند، همه چيز را جبران ميكنم.

*برانكو گفته باز هم به تو پنالتي ميدهد. باز هم پنالتي ميزني؟

اين لطف مربي تيم است. او هر كاري كه بخواهد، انجام ميدهم.

*به طور كلي خيليها انتظار داشتند پرسپوليس در طول 90 دقيقه برنده بازي شود. چرا اين اتفاق در وقتهاي اضافي رخ نداد؟

بازي خوبي داشتيم و حداقل 5 موقعيت بسيار خوب را از دست داديم. بله، ميتوانستيم بازي را ببريم. در اين مورد با برانكو كاملاً همعقيده هستم ولي باز هم ميگويم كه بدشانسي آورديم. حتي در پنالتيها هم بايد برنده ميشديم كه اين اتفاق رخ نداد.

*بازي با فولاد را چطور ميبيني؟

الان بايد باخت مقابل صنعتنفت و از دست دادن جام حذفي را فراموش كنيم. البته اين موضوع به همين سادگي هم نيست، هواداران مطمئن باشند من و باقي بازيكنان در ادامه فصل، اين نتيجه را جبران ميكنيم. هميشه در پنالتيها ممكن است اتفاقات عجيبي رخ بدهد و اين بار ما بدشانسي آورديم. با اين حال در دو جام ديگر حضور داريم و فرصتهاي خوبي براي جبران اين نتيجه برايمان به وجود ميآيد. قطعاً شرايط خوبي براي تيممان ميسازيم و به همان تيمي تبديل ميشويم كه هواداران ميخواهند. ما هدفهاي بزرگي داريم و اين بار بايد در آسيا نتايج بهتري بگيريم. برانكو هم از ما خواسته اين شكست را فراموش كنيم. مطمئن باشيد با قدرت بيشتري به بازيها برميگرديم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی