۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرخیو آگوئرو به احتمال زیاد به زودی از جمع شاگردان گواردیولا جدا خواهد شد.

آگوئرو به زودی سیتی را ترک خواهد کرد!

به گزارش خبرورزشی، سرخيو آگوئرو همچنان وضعيت نامشخصي در منچسترسيتي دارد و در همين حال رئالمادريد نيز به دقت وضعيت او را زير نظر گرفته است.

مهاجم نوك سيتيزنها در بازي مقابل تاتنهام پس از تعويض شدن با گابريل ژسوس (در حالي كه سيتي 4 بر 1 از حريف پيش بود) بسيار ناراحت شد و دستكشهاي خود را به گوشهاي پرتاب كرد.

طبق خبر روزنامهنگار اسپانيايي، خوسه آلوارس هايا، اين بازيكن 29 ساله عاشق باشگاهش است اما احساس ميكند گوارديولا براي او به اندازه كافي ارزش قائل نيست. هايا در توئيتر نوشت: آگوئرو به زودي ميتواند منچسترسيتي را ترك كند. او بسيار به اين باشگاه و طرفدارانش علاقهمند است اما احساس ميكند براي سرمربي باارزش نيست. او دومين گلزن برتر براساس دقايق حضور در بازي است به صورتي كه در هر 101 دقيقه يك گل به ثمر رسانده است. رئالمادريد ميتواند براي او يك هدف بالقوه باشد. «هايا همچنين فاش كرد كه ستاره سابق اتلتيكو مادريد در سه ماه اخير با پاشنه آسيبديده بازي كرده است.»

سرمربي سيتي، پپ گوارديولا نيز پذيرفت كه آگوئرو از اين تصميم او (بابت تعويض) ناراحت است: «طبيعي است كه بازيكنان ميخواهند بازي كنند و من اين موضوع را ميفهمم. او ميخواهد بازي كند. او يك بازيكن سطح بالا و فوقالعاده است اما در آن لحظه، من به انرژي بيشتري به گابريل در آن موقعيت نياز داشتم و به همين علت آن تصميم را گرفتم. باور كنيد من هرگز نميخواهم بازيكنان را ناراحت كنم! آنها را درك ميكنم چون خودم بازيكن فوتبال بودم. البته كه آنها ميخواهند بازي كنند اما من بايد آن تصميم را ميگرفتم. قبل از بازي فكر كردم كه بهترين گزينه سرخيو است و اين را به گابريل گفتم و او هم بسيار ناراحت بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی