نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

*حميد گرشاسبي قول داده بود قرارداد برانكو را بعد از بازي با صنعت نفت آبادان تمديد كند.

تبعات شكست پرسپوليس مقابل صنعت نفت

به گزارش خبرورزشی، او گفته بود اين ديدار برايش اهميت خاصي دارد و از اين رو، بايد صبر كند و پس از اين ديدار به باشگاه برود تا برگههاي تمديد قراردادش را به امضا برساند. بعد از اين شكست اما خيلي از مسائل تغيير كرد كه از آن ميتوان به عنوان تبعات حذف از تورنمنت حذفي ياد كرد.

سكهها پريد

از كمپ پرسپوليس قبل از شروع بازي با صنعت نفت، اخبار جالبي به گوش ميرسيد. گويا هيئتمديره قصد داشت در صورت كسب پيروزي و صعود به نيمهنهايي حذفي، به بازيكنان سكه به عنوان پاداش بدهد. اين خبري بود كه يكي از نزديكان به تيم در اختيارمان قرار داد. او گفت: «به بازيكنان اصلي قرار بود 2 سكه و به بازيكنان ذخيره يك سكه داده شود.» اما پرسپوليس در عين ناباوري، بازي را به صنعت نفت باخت و از جام حذفي كنار رفت. به همين خاطر، سكهها و پاداش صعود هم پريد.

گودبايپارتي خراب شد

پرسپوليسيها ميخواستند با يك پيروزي شيرين و رسيدن به نيمهنهايي جام حذفي با سرتن چوك مربي كروات تيمشان و دستيار برانكو خداحافظي كنند اما صنعت نفت آبادان چنين اجازهاي به سرخپوشان نداد. چوك فكرش را هم نميكرد بازي به 120 دقيقه بكشد چه برسد به آنكه اين ديدار به سود تيم آباداني تمام شود. به هر حال با شكست خوردن پرسپوليس، جشن خداحافظي يا به قول فرنگيها، گودبايپارتي سرتن چوك نيز خراب شد. او ميخواست بعد از اين بازي، به سمت سكوها رفته و يك خداحافظي شيك و به يادماندني داشته باشد اما شرايط به گونه ديگري رقم خورد.

تمديد قرارداد در بنبست

موضوع مهم ديگر نيز تمديد قرارداد بود. برانكو ميخواست بعد از همين بازي، قراردادش را تمديد كند و تمديد قراردادش تا پايان فصل هجدهم، با شيريني خاصي همراه باشد ولي شكست در حذفي، همه برنامهها و نقشههاي برانكو را به هم ريخت و تمديد به بنبست رسيد. برانكو بعد از اين اتفاقات در مواجهه با تماس يكي از مسئولان باشگاه به آنها اعلام كرد ديگر حاضر نيست در شرايط فعلي قرارداد را امضا كند و بهتر است در اين مورد، هفته آينده و بعد از بازي با فولاد خوزستان تصميمگيري و صحبت كنند.

آپشنها سوخت

موضوع مهم ديگري نيز در اين ميان وجود داشت. اگر پرسپوليسيها قهرمان حذفي ميشدند، رقم نسبتاً خوبي، يعني 15 درصد از قرارداد اصليشان به عنوان پاداش به قرارداد اضافه ميشد. اين آپشن روي قرارداد همه بازيكنان ديده ميشد اما به همين سادگي و با از دست دادن اولين قهرماني، آپشنها هم سوخت. حالا نگراني بازيكنان اينجاست كه باشگاه به دنبال جريمه آنها به خاطر اين حذف زودهنگام باشد! 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی