۰
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اردوي جديد تيم ملي كشتي ‌آزاد بزرگسالان در فدراسيون جديد، با كادر فني جديد از روز شنبه آغاز مي‌شود. برخلاف بعضي جوسازي‌ها عليه سرمربي اخلاق‌مدار كشتي ‌آزاد، گويا فدراسيون‌ كشتي و شوراي ‌فني به ‌اين جمع‌بندي رسيده‌اند كه اعتماد به محمد طلايي به ‌عنوان بهترين گزينه فعلي براي هدايت ملي‌پوشان بزرگسال، با تغييرات عمده در كادر فني و همكاران قبلي، مي‌تواند راهگشا و چاره‌ساز باشد.

8 قهرمان جهان و المپيک در اردوی تيم ملی

به گزارش خبرورزشی، هرچند بعضيها تلاش و اصرار داشتند رسول خادم را دوباره به گود حضور مستقيم در امور فني تيم ملي سوق دهند اما گويا رئيس ابقا شده فدراسيون كشتي، تمايل ندارد همزمان با امور مديريتي داخلي و بينالمللي كشتي، يك بار ديگر خود را به صورت مستقيم درگير امور فني تيم ملي كشتي آزاد كند و دوباره با لباس سرمربيگري، هدايت تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان را بر عهده بگيرد.

همين عدم تمايل گويا باعث شده علاقهمنداني كه بعد از پيكارهاي جهاني اصرار داشتند دوباره رئيس فدراسيون را روي تشك بياورند، اكنون دست از اصرار برداشته و پذيرفتهاند هدايت آزادكاران بزرگسال همچنان بر عهده سرمربي خوشنام باشد. هرچند هنوز شوراي فني در اين باره صريحاً نظر و تصميم خود را اعلام نكرده ولي با سپردن سكان هدايت تيم ملي به طلايي و حذف تمام اعضاي كادر فني قبلي، ميتوان احتمال داد كه جو سنگين پيشين تعديل و احتمال ابقاي او پررنگتر از قبل شده است.

در همين راستا اردوي جديد تيم ملي با سرمربيگري محمد طلايي و دعوت از 31 كشتيگير كه در جمع آنها 8 قهرمان جهان و المپيك (حسن يزداني، كميل قاسمي، حسن رحيمي، مسعود اسماعيلپور، سيداحمد محمدي، عزتا... اكبري، مصطفي حسينخاني و عليرضا كريمي) در كنار گروهي از قهرمانان و مدالداران جوانان و اميدهاي جهان نظير رضا اطري، ايمان صادقي، حميدرضا زرينپيكر، احمد بذري، حسين شهبازي، كامران قاسمپور، مجتبي گليج، امين طاهري و... به همراه بهنام احسانپور و ميثم نصيري باتجربه و مليپوشان جهاني حضور دارند، از صبح شنبه براي اولين تمرين و اردو در فدراسيون جديد كشتي استارت میخورد. بنا بر اعلام فدراسيون كشتي 3 مربي با معرفي هيئتهاي كشتي استانهاي مازندران، تهران و كرمانشاه نيز با طلايي همكاري ميكنند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی