۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی ذوب‌آهن انتقاد از خریدش را با کنایه به تیم‌های دیگر جواب داد.

قلعه‌نویی: مگر خرید‌های تیم‌های دیگر جواب دادند که خرید‌های ما جواب دهند

به گزارش خبرورزشی،امیر قلعهنویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با مشکیپوشان مشهد اظهار داشت: در ابتدا جشن یلدا را خدمت ایرانیان داخل و خارج از کشور تبریم میگویم و امیدوارم روزگارشان سبز باشد. همیشه این گونه بازیها سخت است، آنها یقینا میآیند فوتبال بسته و درگیر شونده انجام دهند. روحیه شادابی در تیم موج میزند، سه بازیکن هم اضافه شدهاند و امیدوارم نیم فصل دوم خوبی داشته باشیم.
وی افزود: امیدواریم با یک بازی خوب 3 امتیاز را بگیریم و خودمان را برای دیدارهای بعدی آماده کنیم. به رضا عنایتی تبریک میگویم و مطمئنا یکی از مربیان آیندهدار فوتبال ما خواهد بود. او پسر خوبی است که البته دیگر بزرگ شده است. او زمانی که بازیکن ما بود، بازیکن باارزشی بود، البته بازی رفت با این تیم خاطره تلخی داریم و اینکه قاسم حدادیفر مصدوم شد. در مجموع فردا بازی سختی خواهیم داشت.
سرمربی تیم فوتبال ذوبآهن اصفهان در واکنش به این سؤال که شما اسماعیل شریفات را در استقلال در اوج خودش خط زدید، اما اینجا به ذوبآهن آوردید، گفت: شما در مورد این مسائل صحبت نکن. شما نمی توانید بگویید چه کسی را گرفتهای و یا چرا گرفتهای؟ تعجب میکنم این حرف را میزنید. مگر تیمهای دیگر بازیکن نگرفتند؟ میخواهید بگویم چه بازیکنانی گرفتهاند؟ پس نقل و انتقالات زمستانی را برای چه گذاشتهاند؟ حتما مسائل تاکتیکی بوده که جذب شدهاند.
قلعهنویی در مورد اینکه چرا برخی از بازیکنان مدنظرش جذب نشدند، تصریح کرد:بازیکنانشان را ندادند دیگر، چه کار باید بکنیم؟
وی بار دیگر با اشاره به جذب بازیکنان ابتدای فصل خود، ادامه داد: مگر همه بازیکنانی که جاهای دیگر رفتهاند، جواب دادهاند؟ این دو بازیکنی که آمدند کمک کردند. بوحمدان و شریفات خیلی کمک کردند. ایراد در جای دیگری داشتیم که نمیخواهم به آن ورود کنم. شما جرأت نکردید اصل و مشکلات این 6 ما را بگویید، اما الان به مسائل دیگری که به تیم ربط ندارد، اشاره میکنید. تعجب میکنم این صحبتها را مطرح میکنید. آیا شما می خواهید کمک کنید یا بازیکنانمان را خراب کنید؟
سرمربی تیم فوتبال ذوبآهن در پاسخ به این سؤال که چه بازیکنان دیگری مدنظر او هستند، گفت: ما یک لیستی را به باشگاه دادیم و هر وقت سعید خان آذری بازیکن مدنظر را گرفت و با او عکس انداخت، یعنی جذب شده است! ما نیاز به بازیکن داریم و نقل و انتقالات زمستانی برای همین است. در مورد بازیکنان مدنظر کلیگویی کردیم. برای بازیکنانی که قرارداد داشتند کار حرفهای کردیم و به باشگاههایشان نامه زدیم. قرار بود بازیکن جا به جا کنیم که نشد. امیدوارم بتوانیم نقاط ضعفمان را پوشش دهیم.
قلعهنویی در واکنش به انتقاداتی که در خصوص جذب میلاد فخرالدینی میشود، گفت: فخرالدینی دو تجربه کاری با من در تراکتورسازی و استقلال دارد. عیار او را میدانم، ولی این صد درصد نیست که اینجا جواب دهد. نیم فصل دوم به نظرم نسبت به نیم فصل اول بهتر خواهیم بود. میلاد به افکار تاکتیکی ما میخورد. یکی دو بازیکن دیگر هم میخواهیم، اما برای اینکه روحیه هم پستیاش تضعیف و خراب نشود، نام نمیبریم.
وی در مورد اینکه علی حمام و ربیع عطایا بیشتر نیمکتنشین بودهاند، گفت: ما به همه بازیکنان اعتقاد داریم. وقتی مربی به یک ارنج میرسد، روی آن سرمایهگذاری خواهد کرد. من برای ذوبآهن در نیم فصل دوم متر و معیار نمیگذارم، چون هزار و یک دلیل دارد. چه لطمههایی خوردیم که نمیدانستیم و بازی با فولادخوزستان به این مسائل رسیدیم. این دو بازیکن (حمام و عطایا) خوب هستند و به آنها اعتقاد داریم، اما شاید کمتر از بازیکنان دیگر به این دو نفر بازی برسد. عطایا یکسری ایراداتش را برطرف کند، یقین دارم میتواند در اروپا هم بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی