نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۰
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرضا حیدریان کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال و سرمربی فصل گذشته یاسین پیشروی قم مهمان خبرورزشی بود و با وجود اینکه چندان اهل مصاحبه نیست، با ما از هر دری صحبت کرد که گزیده‌ای از صحبت‌های او را می‌خوانید...

حیدریان: شمسایی حق دارد فوتسال را کنار نگذارد

* من آدمی نیستم که برای مربیگری کردن به این و آن و مدیرعامل تیمها زنگ بزنم و عنوان کنم برای کار کردن آمادهام و میتوانند روی من حساب کنند. اگر کارم خوب بوده باشد، من را به کار دعوت خواهند کرد و اگر هم این اتفاق نیفتد، در دانشگاه به تدریسم ادامه خواهم داد.

* وحید شمسایی واقعاً به من لطف دارد و بارها برای اضافه شدن من به کادر فنی تیم تأسیسات دعوت کرده ولی اعتقاد دارم کادر فنی این تیم بسیار خوب و قوی است و نیازی به من نیست ولی به هر حال از وحید ممنونم و باید این را هم بگویم در زمان بازی کردنمان ما دو نفر به خوبی از بازی همدیگر شناخت داشتیم و همدیگر را درک میکردیم و اختلاف بسیار جزئی در بازی داشتیم که طبیعی بود.

* موضوع شرطبندی در بازی تأسیسات دریایی و آتلیه قم را من الان از شما میشنوم و البته قبلاً شنیده بودم از این اتفاقات و شرطبندیها در فوتبال وجود دارد ولی فکر نمیکردم دامنه این شرطبندیها به فوتسال هم کشیده شده باشد.

* من به فوتسال عشق داشتم و دارم و همین الان هم که برای بازی کردن جایی میروم، با همان عشق و علاقه بازی میکنم چراکه من از این فوتسال درآمد آنچنانی نداشتم و خاک این ورزش را خوردهام ولی الان خوشحالم که فوتسال تا این اندازه رونق گرفته است.

* من از این که موبایل ندارم، احساس خوبی دارم و همیشه یک کارت تلفن در جیبم هست که اگر کاری با کسی داشته باشم از آن استفاده میکنم و به همین دلیل بعد از مسابقات جام جهانی شماره بازیکنان این تیم را پیدا کردم و به آنها زنگ زدم و تبریک گفتم.

* در رابطه با تیم ملی باید بگویم سرعت بازی خیلی خوب شده و طیبی و جاوید در رأس عالی کار میکنند و در دفاع حمید احمدی بسیار خوب و هوشیار است و اصغر حسنزاده مغز متفکر تیم ملی است که البته فقط شوتزن نیست و در مجموع باید بگویم اگر به یکسری جزئیات و ریزهکاریها توجه بشود، تیم ملی بسیار خوبی خواهیم داشت.

* من بازیکن باشگاهی نبودم و در کوچه و خیابان بازی میکردم که دوستی به نام صادقی به من گفت بیا برای استقلال بازی کن و در تورنمنتی که در آن تیم ملی و دو تیم از نیروهای مسلح و استقلال حضور دارند، شرکت کن و من در این تورنمنت چهارجانبه برای استقلال بازی کردم که آقای قدوسی آمد و به من گفت برای حضور در اردوی تیم ملی آماده باشم چون آقای مصطفوی بازی شما را دیده و میخواهد به اردوی تیم ملی فوتسال اضافه شوید.

* خیلی دوست دارم در تیمی مربیگری کنم که تمام بازیکنان آن را از کوچه و خیابانها پیدا کنم و مطمئنم با این دسته از بازیکنان حتماً موفق خواهم شد چون ایران پر از استعداد است و در هیچ جای دنیا تا این اندازه بازیکن بااستعداد وجود ندارد. البته این شیوه را در فصل قبل با تیم یاسین پیشروی قم انجام دادم و تا حدودی هم موفق بودم.

* من هرچه دارم و در فوتسال به هرجا رسیدم، اول از خدا بوده و سپس از مردم و بعد از خانوادهام و اگر تشویق مردم نبود، امکان نداشت موفق شوم و هیچی نبودم و البته هنوز که هنوز است، مردم به من لطف دارند و هرجا هستم مرا شرمنده محبتشان میکنند.

* وحید شمسایی حق دارد فوتسال را کنار نمیگذارد زیرا کنار گذاشتن ورزش بسیار سخت است و من هم اگر مشکل مصدومیت نداشتم، قطعاً بازی کردن را ادامه میدادم.

* شما میدانید چرا خیلیها به بازی فالکائو علاقه دارند؟ دلیل اصلی این موضوع تکنیک بالای این بازیکن و کارهایی است که او با توپ میکند و در بین چند بازیکن میتواند توپ را به سلامت بیرون بیاورد و این دقیقاً برخلاف چیزی است که در فوتسال امروز میبینیم. به طور کلی فوتسال امروز مکانیکی شده و یک تیم بعد از زدن ۲ گل فقط به حفظ گلهای زدهاش فکر میکند و به دفاع میرود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی