نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی فوتبال ایران به خاطر اعلام بد موقع رای های خود همیشه با چالش های عجیب و قریب روبرو بوده است.

سوژه روز| رای بدموقع، جنجال همیشگی کمیته انضباطی

به گزارش خبرورزشی، کمیته انضباطی یکی از ارکان فدراسیون فوتبال است که همیشه با انتقادهایی از سوی مردم و اهالی رسانه همراه بوده و اسماعیل حسن زاده در رای آن همیشه متهم به صدور آراء عجیب شده است.
از محرومیت 4 جلسه ای مهدی رحمتی  و یک جلسه ای سیدجلال حسینی به خاطر یک اتفاق ساده در دربی گرفته تا محرومیت های عجیب حضور هواداران در استادیوم های فوتبال که در تمام این سال ها نه تنها به فرهنگ سازی روی سکوها کمک نکرده بلکه هر سال اوضاع را بدتر از سال قبل کرده است.
شاید در این سال ها مهمترین انتقادهایی که به کمیته انضباطی می شود، جریمه های نقدی بی مورد است که باشگاه ها و بازیکنان می شوند وباعث می شود هرساله مبالغ هنگفتی به حساب فدراسیون فوتبال واریز شود بدون اینکه تعداد تخلف ها در فوتبال ایران کم شود.
اما موضوعی که همیشه کمیته انضباطی را با چالش همراه کرده است، رای های عجیب و البته بد موقعی است که باعث ایجاد جنجال های بزرگ در فوتبال ایران شده است.
نگاهی به رای سرور چپاروف همین فرضیه را ثابت می کند، از روز بازی استقلال – استقلال خوزستان تا دیروز که رای چپاروف صادر شد دقیقا 10 روز زمان می گذرد و مشخص نیست چرا اگر محرومیتی قرار بود نصیب هافبک آبی ها شود، این رای زودتر اعلام نشد.
در این رابطه کمیته انضباطی ابدا نمی تواند ادعا کند که مشغول بررسی زوایای مختلف پرونده بوده است چراکه صحنه واضح است و بررسی روی عمدی بودن یا نبودن آن نباید بیشتراز چند ساعت طول بکشد.
اعلام بدموقع رای چپاروف باعث شده تا حالا خیلی ها براین گمان باشند که چون برانکو مصاحبه کرده  کمیته انضباطی او را محروم کرده است که البته این موضوع نمی تواند چندان بی ربط هم باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی