۰
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برای علیرضا منصوریان این سوال پیش آمده که چرا در زمان مربیگری وی کاوه رضایی به تیم ملی دعوت نمی شود و چرا در زمان مربیگری وی در استقلال حضور آبی پوشان در تمرینات تیم ملی پرشمار نبود؟

سوالی که برای منصوریان پیش آمده

به گزارش خبر ورزشی، شاید بتوان برای این سوالات پاسخ مناسبی پیدا کرد. استقلال این روزها بهتر از زمان علیرضا منصوریان بازی می کند و بهتر نتیجه می گیرد و طبیعی است تعداد بازیکنان بیشتری از این تیم به تیم ملی دعوت شود. به طور مثال در زمان مربیگری علیرضا منصوریان – سید حسین حسینی کمتر بازی می کرد و اما الان شاید به خاطر درخشش در دروازه استقلال به اردوی تیم ملی دعوت شد. 
از سویی کاوه رضایی در زمان مربیگری علیرضا منصوریان در استقلال بازی می کرد اما الان در شارلوا بازی می کند و مدام هم گل می زند و طبیعی است که کی روش نتواند چشم خود را به روی این همه درخشش ببندد. 
آنچه که مسلم است کی روش خودش و تیمش را بیش از هر چیزی دوست دارد و بر اساس موقعیت و نیازهایش به تیم ملی بازیکن دعوت می کند و البته در دعوت ها اصول خاص خود را دارد و نمی شود به این ایراد گرفت. شاید هر مربی دیگری بود مهدی رحمتی باز هم به تیم ملی دعوت می شد اما کی روش خیلی راحت از مهدی رحمتی گذشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی