نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اميد نورافكن اين روزها بلاتكليف‌ترين بازيكن استقلال است. او هنوز از برنامه آينده‌‌اش به درستي خبر ندارد و نمي‌داند بايد در ايران به فوتبالش ادامه دهد يا به دنبال آرزوهايش در اروپا باشد.

نورافکن: مگر شانس چند بار در خانه‌ام را می‌زند؟

به گزارش خبرورزشی، او كه قرار بود اين روزها دنبال رتق و فتق كارهاي خروجش از ايران باشد، خود را براي ديدار با سايپا آماده ميكند. بازيكن جوان استقلال با خبرورزشي از اردوي تيم ملي هم حرف زد.

*بالاخره باشگاه درباره جدا شدن يا نشدنت تصميمي گرفت؟

نه! هنوز هيچ جوابي به من داده نشده است.

* اين پاسخ تا چه اندازه برايت مهم است؟

خيلي! مگر در زندگي چند بار شانس در خانه يك فوتباليست را ميزند؟ واقعاً در اين مدت فكرم مشغول اين موضوع است كه بالاخره چه اتفاقي رخ ميدهد.

* دوست داري بروي؟

طبيعي است. هر بازيكني در جايگاه من و با سني كه من دارم ميتواند با چنين پيشنهادي راه بزرگي را آغاز كند كه در آينده فوتبال خود و كشورش نقش بسزايي داشته باشد.

* قرار بود چه زماني به تو جواب بدهند؟

گفته بودند هفته پيش در جلسه هيئتمديره در اينباره تصميم ميگيرند ولي الان با گذشت يك هفته هنوز خبري نشده است.

* روز يكشنبه و در جلسه شفر با افتخاري درباره تو حرفي زده نشده؟

نميدانم. اگر ميشد يا اتفاقي رخ ميداد، حتماً به من هم ميگفتند.

* خودت با كسي حرف زدهاي؟

با آقاي افتخاري، توفيقي و حتي سرمربيام هم حرف زدم و به مديران باشگاه گفتم اينكه يك استقلالي كه از ابتداي فوتبالش در اين تيم بوده راهي اروپا شود، افتخاري براي استقلال محسوب ميشود. بالاخره باشگاههاي اروپايي ميپرسند دوران فوتبال پايهام را كجا سپري كردهام.

* شفر چه گفت؟

با سرمربيام هم حرف زدم و او فقط گفت صبر كنم تا جوابم را بدهد ولي فعلاً درباره من به جمعبندي قطعي نرسيده است. البته من فكر ميكنم.

* اگر شرايط براي جداييات مهيا نشود، ناراحت ميشوي؟

طبيعي است كه اين موضوع روي روحيهام تأثير ميگذارد... 

*... و بعد ميتواني با قدرت به فوتبالت در استقلال ادامه دهي؟

قطعاً ادامه ميدهم. مهمترين چيز براي من استقلال است. ولي خب اين بد است كه نميدانم وضعيتم چيست. اگر بدانم نميروم، به يك شكلي اين موضوع را براي خودم حل ميكنم ولي اينكه نميدانم، روي روحيهام تأثير ميگذارد. من قبل از بازي با استقلال خوزستان اين موضوع را به باشگاه گفتم و با اين شرايط برابر تراكتورسازي هم بازي كردم ولي هنوز وضعيتم را نميدانم اما اگر بمانم، قطعاً اينقدر با تيم خوب كار ميكنيم كه در جامحذفي قهرماني را به هواداران هديه دهیم.

* قراردادت چه ميشود؟

من تا پايان فصل قرارداد دارم ولي آخر فصل ميتوانم از تيم جدا شوم. قراردادم طوري است كه پايان فصل بايد با رضايت طرفين تمديد شود. براي همين حاضر شدهام براي جداييام در نيمفصل دوم مبلغي را بپردازم و بروم و بعد براي فصل بعد با باشگاه حرف ميزنم و رضايتنامهام را ميگيرم.

* با كاوه رضايي در ارتباط هستي؟

نه! البته مديربرنامهام با او ارتباط دارد.

* حضور او در شارلوا چقدر به سود تو ميشود؟

طبيعي است. اگر من به تيمي بروم كه يك بازيكن ايراني در آن است كه همتيمي فصل قبل من هم بوده، خيلي براي من خوب است تا زودتر با شرايط آن تيم اخت شوم.

* بازي با سايپا را چطور پيشبيني ميكني؟

ما در ديدار قبلي برابر تراكتورسازي فرصتهاي خوبي در زمين تيم خوب تبريزي به دست آورديم ولي به راحتي از دستشان داديم. اين خيلي خوب بود كه در تبريز برنده ميشديم و در هفتهاي كه همه بد كار كردند، ما خودمان را بالا ميكشيديم. البته براي جبران اين تساوي بايد اين هفته در ديدار با سايپا برنده شويم. ما در دور رفت سه امتياز به اين تيم داديم و بايد الان آن را پس بگيريم.

* از اردوي تيم ملي چه خبر؟ برنامههاي اردو به دردتان خورد؟

اردوي تيم ملي همه چيزش روي برنامه است و حساب و كتاب دارد. هر كاري كه روي برنامه و اصول درست و حسابي باشد، در نهايت به سرانجام درستي هم ميرسد. در اين مدت هم ريكاوري مرتب و منظمي داشتيم كه قطعاً در درازمدت بدنهاي بازيكنان مليپوش را به فرم مورد نظر كادر فني ميرساند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی