نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جیم هان سن مشاور برنامه ریزی فیفا به تهران آمده تا از فدراسیون فوتبال و هم چنین باشگاه ها بازدید کند. او امروز نشستی را با مدیران فوتبال و ورزشی برگزار کرد.

به جیم هان سن بگویید این چه عدالتی است؟

به گزارش خبر ورزشی، چند ماه پیش که اردوغان به عنوان نخست وزیر ترکیه به  تهران آمده بود نوشته بودیم و پیشنهاد دادیم که این بهترین فرصت است تا باشگاه پرسپولیس با استفاده از رجال سیاسی از حکم جریمه 750 هزار دلاری فیفا فرار کند چون اردوغان زاده شهر ریزه اسپور است و حتما با مدیران این تیم آشناست و حتما مدیران این تیم از او حرف شنوی دارند و خوشحالیم که در نهایت هم چنین اتفاقی رخ داد. 
الان هم پیشنهاد ما به فدراسیون فوتبال این است که به جیم هان سن بگویند این چه عدالتی است که فیفا دارد. 
فیفا خود می گوید سیاست باید از فوتبال جدا باشد آنوقت مردان سیاسی عربستان به تیم های این کشور اجازه سفر به تهران را نمی دهد. آنهم به بهانه امنیت که یک بهانه سیاسی است. 
مشخص است که کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت نفوذ تصمیم به برگزاری دیدار تیم های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث گرفته. اگر ایران امنیت ندارد پس تیم ملی نباید هم نباید در تهران میزبان تیم های ملی کشورهای دیگر می بود. و اگر ایران امنیت ندارد نباید به تیم های ملی چون سوریه و عراق در تهران میزبانی می دادیم! ایران امنیت دارد و برای حضور تیم های عربی در ایران هم هیچ مشکلی وجود ندارد اما عربستانی ها فوتبال را سیاسی کرده اند و از این طریق حرف خود را به کرسی نشانده اند. 
فدراسیون فوتبال باید خیلی صریح تر و با صدای بلند اعتراض خود را به گوش فیفا برساند و حالا که اینفانتینو در دسترس نیست چه کسی بهتر از جیم هان سن. به او با صدای بلند بگویید این چه عدالتی است؟ این چه تشکیلاتی است که دارید؟ 
فصل گذشته اگر پرسپولیس با الهلال در تهران بازی می کرد چه بسا نتیجه بهتری می گرفت . همین طور دیگر تیم های ما. 
این جفاست که براحتی از حق میزبانی محروم شدیم و فریاد هم نمی زنیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی