۰
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی طارمی که عزم رفتن کرده بود، رفت... از مدت‌ها پیش معلوم بود طارمی خیال ماندن ندارد. البته که او ترجیح می‌داد تا پایان فصل در پرسپولیس بماند اما وقتی باشگاه او را بر سر دوراهی تمدید قرارداد یا فروش گذاشت، راه دوم را انتخاب کرد و جدایی‌اش از پرسپولیس را جلو انداخت.

بوندس‌لیگا کجا، لیگ ستارگان کجا؟!

به گزارش خبرورزشی، طارمی میخواست بعد از جام جهانی از پرسپولیس برود. او حتی از طریق یک واسطه با شالکه به توافق اولیه هم رسیده بود اما پرسپولیس که میخواست از فروش او درآمد داشته باشد، مقصد و زمان جدایی طارمی را تغییر داد.

از شالکه تا الغرافه فاصلهای طولانی است، به اندازه فاصلهای که فوتبال حرفهای و مبتنی بر نظم آلمان با فوتبال تنبل و متمول قطر دارد. آیا بازی در قطر، طارمی را در مسیر پیشرفت حفظ میکند؟ آیا در روزهایی که کریم انصاریفرد آقای گل یونان است، کاوه رضایی آقای گل بلژیک، جهانبخش فوقستاره لیگ برتر هلند و سردار آزمون همچنان بینالمللیترین مهاجم ایران محسوب میشود و تازه گوچی هم هست که کیروش به قابلیتهای فنیاش ایمان دارد، بازی در الغرافه میتواند طارمی را در خط حمله تیم ملی حفظ کند؟

طارمی برای بهتر دیده شدن و رسیدن به آرزوی بازی در اروپا، باید در جام جهانی بازی کند. نشستن روی نیمکت تیم ملی در روسیه، ارزش افزودهای برای طارمی نخواهد داشت. مهدی با انتخاب مجبوری الغرافه کار خود را در رقابت با مهاجمان ملیپوش سخت کرد.

الغرافه قطر قطعاً برای طارمی ایستگاه آخر نیست. مهدی حداقل دو ماه و حداکثر ۶ ماه (در صورت صعود الغرافه به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرط پیروزی در پلیآف مقابل پاختاکور) پیراهن تیم قطری را میپوشد و بعد از آن باید دید دوباره خیرتی در کار میافتد و طارمی به پرسپولیس برمیگردد یا آینده همان میشود که خودش دوست دارد؛ بازی در یک لیگ اروپایی و آغاز زندگی مشترک در اروپا؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی