نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه بارسلونا برخی از بازیکنان ارزشمندش را برای فروش گذاشته است.

بارسا پیشقدم برای فروش

به گزارش خبرورزشی، فصل نقل و انتقالات زمستاني اگرچه با پيوستن ويرجيل فاندايك به ليورپول شروع شد و همه نگاهها به سمت جزيره رفت اما با آمدن فيليپه كوتينيو به بارسلونا، توجهها به سمت لاليگا جلب شد. اكنون انتظار ميرود به جز كوتينيو باز هم در لاليگا شاهد جابهجايي باشيم. البته ليست خروجي بازيكنان حاضر در لاليگا جذابتر از وروديهايش است. اين امكان وجود دارد كه در روزهاي آتي چندين بازيكن مطرح شاغل در لاليگا تيمشان را عوض كنند.

آردا توران

هواداران باشگاه پيش از آمدن كوتينيو، به سياستهاي نقل و انتقالاتي ماريا بارتومئو اعتراض داشتند. آردا توران يكي از بازيكناني بود كه زمان لوئيس انريكه به بارسلونا آمد اما با روي كار آمدن ارنستو والورده از تركيب اين تيم به كل خارج شد. بارسلونا ميتوانست در تابستان آرداي تركتبار را بفروشد اما تغيير سرمربي باعث شد اين اتفاق به تعويق بيفتد. اكنون كه والورده اعتقادي به آردا ندارد، بهترين گزينه براي بازيكن سابق اتلتيكومادريد رفتن به سمت در خروج است.

كوين گاميرو

وقتي تيمي ديگو كاستا، آنخل كوريا، آنتوان گريزمن، ويتولو، فرناندو تورس و كاراسكو را در اختيار داشته باشد، ديگر فرصتي به مهاجمي نظير كوين گاميرو براي بازي نميرسد. ديگو سيمئونه خوب ميداند كه تيمش به اين همه مهاجم نياز ندارد و بايد گاميرو را آزاد كند. بهترين گزينه براي گاميرو رفتن به تيمي است كه بتواند زمان بيشتري براي بازي كردن و نشان دادن تواناييهايش پيدا كند.

نيكلاس گايتان

کوين گاميرو تنها خروجي احتمالي اتلتيكو در زمستان نخواهد بود. به نظر ميرسد آنها تمايل دارند نيكلاس گايتان را هم به فروش برسانند. گايتان پيش از اين از ليگ ايتاليا، انگليس و فرانسه پيشنهاد داشت و واتفورد هم براي به خدمت گرفتنش ابراز تمايل كرده بود. اكنون كه باشگاه براي فروشش چراغ سبز نشان داده، انتظار ميرود دوباره پيشنهادات به سمت اين بازيكن سرازير شود.

ويليان ژوزه

يك مهاجم فيزيكي كه از سرعت خوبي هم برخوردار است و فصل به فصل پيشرفت ميكند. مهاجم نوك حال حاضر رئال سوسيهداد همين حالا پيشنهادات خوبي دارد و با توجه به اينكه باشگاه اسپانيايي خيلي متمول نيست، اگر مبلغ قابلتوجهی دريافت كند، رضايتنامه ويليان را صادر ميكند. او قبلاً هم از ليگ برتر انگليس پيشنهاد داشته و بعيد نيست باز هم تيمهاي جزيره برايش پا پيش بگذارند.

دنيس سوارس و جرارد دلوفئو

دو بازيكني كه در بارسلونا عضويت دارند اما براي بازي كردن فرصت زيادي نميتوانند از سوي ارنستو والورده پيدا كنند. تركيب بارسلونا كامل است و بعيد به نظر ميرسد والورده بخواهد ريسك بازي به چنين بازيكناني را آن هم در نيمفصل دوم كه شرايط حساستر است، بپذيرد. به همين خاطر پيشبيني ميشود دنيس و جرارد به طور قرضي راهي تيم ديگري شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی