نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با رد احتمال بازگشت به لیگ ستارگان قطر گفت: بی‌صبرانه منتظر بازی در اروپا هستم.

دژاگه: قطر نه، مشتاق بازی در اروپا هستم

به گزارش خبرورزشی، به نقل از روزنامه الوطن قطر، اشکان دژاگه گفت: خوشحالم که دوباره به دوحه آمدم. البته سفر من کاری نیست و برای لذتبردن است.
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: من  اینجا (قطر) دوستان زیادی از زمان بازی در تیم العربی دارم و این رفاقتها را حفظ کردم. دوره بسیار خوبی را در تیم العربی گذراندم و همواره در خاطرم میماند.
دژاگه درباره احتمال انتقالش به لیگ ستارگان قطر گفت: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد و مدیر برنامههایم نیز صحبتی در این رابطه نکرده است. البته به یکی از باشگاههای قطر رفتم اما فعلا پیشنهادهایی از اروپا دارم. بیصبرانه منتظر بازی در ورزشگاههای اروپا حداقل برای شش ماه آینده تا آغاز جام جهانی 2018 روسیه هستم. جام جهانی فوتبال برای من یک هدف بزرگ است و میخواهم به صورت کامل مهیای این رقابتها شوم.
وی افزود: ارتباط کاری من با تیم ولفسبورگ آلمان پایان یافته و چیزی برای گفتن ندارم. به طور کلی میتوانم بگویم که روزهای آینده برای من جهت معرفی تیم جدیدم تعیینکننده خواهد بود.
دژاگه درباره باشگاه العربی و مشکلات مالی که با این باشگاه داشت اظهار داشت: نمیخواهم در این رابطه صحبتی کنم. به دورهای که در تیم العربی بودم  و هوادارانش احترام میگذارم.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درباره پیوستن وسلی اسنایدر به تیم الغرافه گفت: او یک بازیکن فوقالعاده در لیگ ستارگان قطر خواهد بود، زیرا یک بازیکن دارای تجربه و سوابق جهانی است. حضور او باعث پیشرفت و اررزش لیگ ستارگان قطر میشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی