نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین ثوری رئیس جدید فدراسیون بوکس می خواهد با حل مشکلات مالی ،بوکس را پویا تر می کند.

ثوری : بوکس را پویا می کنم

به گزارش خبرورزشی، او می گوید« مشکل مالی اصلیترین معضل بوکس است که باید برطرف شود . من قول میدهم که این مشکل برطرف شود. البته  رایزنیهای لازم را کرده ایم  تا کمیته اقتصادی فدراسیون را راه اندازی کنیم . بدون شک با   برنامهها و درآمد   فدراسیون از اسپانسرها بیشتر از بودجه سالیانهای  وزارت ورزش می شود.» 
رئیس فدراسیون به خلاء هم اشاره می کند : « خلاء بزرگی بین تیم ملی  و تیمهای پایه وجود دارد که برای پشتوانه سازی تیم ملی باید به ردههای پایه توجه ویژهتری داشته باشیم . بدون شک استعدادهای زیادی داریم که میتوانند آینده بوکس را دگرگون کنند . وظیفه ما شناسایی آنها و استفاده ازهمه ظرفیتهاست. به همین دلیل مسابقات منطقهای را برگزار می کنیم تا درسالهای بعد خلاء تیم ملی برطرف شود.»
رئیس فدراسیون بوکس برای موفقیت تیم ملی برنامه دارد : « زمان زیادی تا بازیهای آسیایی جاکارتا نمانده ، به همین خاطرکادرفنی تیم ملی اردوها را استارت زد تا بوکسورها از شرایط آرمانی دور نشوند. مسابقه های انتخابی درون اردویی هرهفته برگزار می شود تا بهترین ها بمانند و برای میادین مختلف آماده شوند.»
ثوری مربی شناسنامه دارخارجی می خواهد : «   اگر مربی خارجی می خواهیم، باید مربی شناسنامه دار به خدمت بگیریم . البته درچند سال گذشته مربیان متعددی برای تیم ملی آمدند که بهترین آنها آسبال بود اما به دلایلی از تیم ملی جدا شد . باید قبول کنیم تعدادی از مربیان داخلی ما از دانش روز دنیا عقب هستند و باید خودرا به روز کنند . می خواهم  با استخدام مربیان  خوب خارجی روی آموزش ردههای پایه و مربیان داخلی کارکنیم تا عقب ماندگی ها جبران شود.»
او بوکس را از سکون خارج می کند : «  می خواهیم با ترغیب مردم به بوکس  ،آن پویا  کنیم . بدون تردید حمایت سازمان ورزش شهرداریها ، میتواند در این مسئله کمک کنند . به همین خاطر در چند روز آینده رایزنی و پیگیریها  را برای  بوکس همگانیتر شروع می کنیم.»
او با تمجید از ناطق نوری ادامه می دهد : « ناطق تمام تلاش خود را برای پیشرفت بوکس انجام داد اما فکر میکنم او درسالهای پایانی انگیزه فعالیت دربوکس را نداشت ، از همین رو کارها کمی بی سر و سامان شده بود که باعث شد بوکس  نزول کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی